ادای احترام رییس و اعضای شورای شهر همدان به مقام شامخ شهدا

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به همراه شهردار و کارکنان شورا و شهرداری به پاس گرامیداشت ایثار و رشادت های شهدای معزز به مناسبت هفته دفاع مقدس، در گلزار شهدای همدان حضور یافته و با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

به گزارش فردای همدان،‍ رییس شورای اسلامی شهر همدان در این مراسم با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های زنان و مردان بی ادعاست، افزود: همه ما وامدار شهدا هستیم و یاد و خاطره شهدای معزز و حضور بر قبور این عزیزان و ادای احترام به مقام والای آنها وظیفه ما است.

گردان با اشاره به اینکه امروز آسایش و امنیت کشور را  مرهون خون پاک شهیدان هستیم اضافه کرد: دفاع مقدس هیچگاه کهنه نمی شود و باید این فرهنگ را به نسل جدید منتقل کنیم و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری جانفشانی مردانی که دل در گرو انقلاب اسلامی و امام راحل داشتند.

وی،با اشاره به اینکه همبستگی اجتماعی لازمه جامعه پویا و زنده است یادآور شد: با توجه به فشارهای اقتصادی دشمنان بر علیه ایران اسلامی، برای همبستگی ملی به اقتصاد ملی نیازمندیم و باید با روحیه ایثارگری و اتحاد در راستای شکوفایی اقتصادی تلاش کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در پایات سخنانش تاکید کرد: در پیروی راه شهداء، باید تلاشمان را بر این استوار کنیم تا با خدمت روز افزون به مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند در سایه اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برسانیم.