دست‌های پشت پرده را افشا کنید

دکتر حاجی بابایی نماینده محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی عنوان کرده اند که وجود دست‌های پشت پرده در استان مانع رشد و پیشرفت تیم پاس است.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان همدان سئوال تامل برانگیر از دکتر حاجی بابایی در مقام نماینده مردم همدان و فامنین که نقش انکارناپذیر در انتقال پاس به این شهر را داشته اند، افشای همین دست های پشت پرده است.

در وهله نخست هواداران پاس باید بدانند چه کسانی، حتی چه جریان هایی رو در روی این باشگاه مانع رشد و پیشرفت تیم هستند.

آیا زمان آن نرسیده که شخص جنابعالی که از تحرکات و سناریوی شوم علیه پاس مطلع هستید، از اهرم شفافیت استفاده کنید که اکنون هواداران و دلسوزان واقعی فوتبال همدان به شفافیت بیشتر از هر چیزی نیاز دارند.

معتقدیم دیگر سخن گفتن صرف از دست هایی در استان که با کارشکنی‌ها اجازه پیشرفت و حل مشکلات این تیم را نمی دهند، کافی نیست و کارایی چندانی ندارد.

اگر قرار است به بهبودی شرایط تیم کمک شود و دستان پشت پرده مانع بزرگ آن محسوب می شوند، حق قانونی دستگاه ورزش و هیات فوتبال به عنوان مرجع رسمی پیگیری امور فوتبال استان به ویژه پاس است تا ضمن معرفی عاملان تضعیف و تزلزل تیم تحت عنوان “دست های پشت پرده”، آنها را تحت پیگرد و برخورد قانونی قرار دهند.

مگر نه اینکه هیات فوتبال و دستگاه ورزش استان همدان طی سال های گذشته در کنار استانداران محترم وقت، مهندس نیکبخت استاندارمحترم، مسئولان اجرایی و نمایندگان محترم استان و تمامی هوادران بی شمار در استان و خارج استان پای ثابت کمک و حمایت از این تیم بوده و هستند.

حال اینکه فرصت کافی و وافی در اختیار شما به عنوان نماینده محترم مردم همدان و فامنین که حل دغدغه ها را اولویت خود می دانید، مهیا است تا از ترکیب شفاف‌ سازی، افشا سازی عناصر تخریب و تضعیف پشت پرده پاس، سایر مسئولان و هواداران را آگاه سازید.

هیات فوتبال و دستگاه ورزش به عنوان مراجع رسمی پیگیری امور قانونی فوتبال استان این آمادگی را دارند تا جنابعالی با برملا ساختن این عناصر پشت پرده، برخورد قاطع و قانونی را تا ماحصل نتیجه لازم انجام دهند.

این انتظار از جنابعالی که از شخصیت های برجسته و شناخته شده استان و کشور هستید، حداقل خواسته جامعه ورزش و هواداران پرشور فوتبال است.

پاس در شرایط موجود به آرامش، حمایت و حل مشکلات مشهود در تیم نیاز دارد و قطع به یقین اتحاد و همدلی می تواند مسیر موفقیت را هموار سازد.

هیات فوتبال و دستگاه ورزش استان در حد توان امور تیم پاس را پیگیری کرده اند تا به سرنوشت تیم هایی نظیر راه آهن، نفت تهران و صبای قم دچار نشود.

پیگیری بدهی های تیم و تعامل با فدراسیون فوتبال در واگذاری فرصت بیشتر برای تسویه های مالی، اختصاص زیرساخت های لازم به تیم، برگزاری نشست های متعدد با کمیته انضباطی و سایر ارکان های فدراسیون فوتبال برای حل مشکلات مختلف نظیر بدهی های گذشته و ده ها اقدام دیگر که تماما برای پایداری و تدوام فعالیت تیم پاس توسط هیات فوتبال و دستگاه ورزش استان انجام شده است.

به واقع اگر این حمایت ها و پیگیری ها نیز نبود، چه بسا پاس به تاریخ تلخ انحلال تیم هایی نظیر راه آهن، نفت تهران و صبای قم می پیوست.

انتظار می رود در این موقعیت حساس که تیم به حمایت واقعی دارد، عزم همه دست اندرکاران و دلسوزان پاس برداشتن موانع و کمک به حل مشکلات باشد.