سران مفسدان اقتصادی به زودی در میدان آزادی اعدام می‌شوند

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: سران مفسدان اقتصادی به زودی در میدان آزادی اعدام می‌شوند.

به گزارش فردای همدان، امیر خجسته با اشاره به دیدار صبح امروزش با سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دیداری که امروز داشتم خبر اعدام تعدادی از سران مفسدان اقتصادی در ملاء عام و در میدان آزادی به بنده داده شد که این حکم به زودی توسط دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

خجسته با حضور در نشست خبری رادیو گفت‌وگو در جمع خبرنگاران گفت: با سخنگوی قوه قضاییه امروز در بیت مقام معظم رهبری صحبتی داشتم و ایشان خبر جاری کردن حکم خدا بر علیه مفسدان اقتصادی را اعلام کرد که این حکم به زودی در میدان آزادی اجرا خواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس در واکنش به این پرسش که تا کی برای مبارزه با فساد شعار می‌دهیم گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی از مهم‌ترین مسائل کشور است و این کار باید از راس هرم و از بالا آغاز شود. باید از حرف و شعار خارج شویم و کار از راس قوای سه گانه آغاز شود.

وی ادامه داد: مجلس، قوه قضاییه و دولت تا این لحظه ورود جدی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نداشته‌اند.

وی در واکنش به این پرسش که تضارب منافع در روند مبارزه با مفسدان اقتصادی چطور قابل توجیه است گفت: فرقی بین معاون اول قوه قضاییه یا برادر معاون اول رییس جمهور در مبارزه با مفاسد اقتصادی قائل نیستم. بنده به عنوان رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به پرونده‌های موجود رسیدگی می‌کنم و با پیگیری و ممارست از قوای قضاییه و مجریه می‌خواهم که تکلیف این پرونده‌ها را مشخص کند.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ادامه داد: بنده پیگیر دانه‌درشت‌ها از طریق دفتر مقام معظم رهبری هم هستم. نمونه آن پرونده ۳۱ مفسد اقتصادی است که اسامی آن‌ها اعلام شده است. البته قطع دست مفسدان اقتصادی وظیفه دستگاه قضایی است اما کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم به تازگی به این موضوع ورود کرده است.

منبع: ایسنا