اجازه نمی‌دهیم کارشکنی‌ها تاثیری بر روند پاس داشته باشد

سرمربی پاس همدان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم کارشکنی ها تاثیری بر روند تیم داشته باشد، می گوید:  قبل از شروع فصل تاکنون کارشکنی هایی در اطراف تیم شکل گرفته که با قاطعیت برابر آن مقابله می کنیم.

به گزارش فردای همدان، احمد جمشیدیان اظهار می کند: قبل از شروع فصل تاکنون کارشکنی هایی در اطراف تیم شکل گرفته که با قاطعیت برابر آن مقابله می کنیم.

 

سرمربی پاس همدان با تاکید بر اینکه از آسمان سنگ هم می بارید به بندرعباس می رفتیم، می افزاید: اجازه نمی دهیم کارشکنی ها تاثیری بر روند تیم داشته باشد.

 

وی  با اشاره به اینکه هیات مدیره باشگاه تاکنون حمایت بسیار خوبی از پاس داشته و این روند به موفقیت تیم کمک شایانی می کند، ادامه می دهد: دلیل عزیمت تیم بوسیله اتوبوس به بندرعباس را باید باشگاه پاس پاسخگو باشد، چگونه می شود بازیکنان بیش از 20 ساعت در اتوبوس نشسته و سپس انتظار بازی باکیفیت را از آنها داشت.

جمشیدیان با بیان اینکه مصمم به انجام بازی با کیفیت و مطلوب مقابل تیم شهرداری بندرعباس هستیم، هر چند شناخت کافی از این تیم نداریم، خاطرنشان می کند: از بازیکنان شهرداری بندرعباس شناخت نسبی داریم اما از مجموعه این تیم شناخت آنچنانی وجود ندارد.