نفرات برتر مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی کارگران استان معرفی شدند

گروه ورزش: رئیس هیات ورزش های کارگری استان گفت: مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی کارگران استان همدان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.   به گزارش “فردای همدان”، ناصر سیفی با اعلام این مطلب اظهار داشت: مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی کارگران استان همدان با حضور 7 تیم از […]

گروه ورزش: رئیس هیات ورزش های کارگری استان گفت: مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی کارگران استان همدان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

 

به گزارش “فردای همدان”، ناصر سیفی با اعلام این مطلب اظهار داشت: مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی کارگران استان همدان با حضور 7 تیم از شهرستان ها و با شرکت 50 کشتی گیر در محل سالن کارگران برگزار شد.

وی افزود: در نتایج تیمی کشتی آزاد تیم همدان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد تیم بهار در جایگاه دوم ایستاد و ملایر و اسدآباد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

سیفی تصریح کرد: در نتایج تیمی کشتی فرنگی نیز تیم رزن عنوان نخست را کسب کرد و تیم های همدان و فامنین به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی افزود: در نتایج انفرادی نیز در مسابقات کشتی آزاد در وزن 61 کیلوگرم اصغر غفاری از ملایر، در وزن 65 کیلوگرم حسین رومیایی از بهار، در وزن 70 کیلوگرم حامد وفایی از همدان، در وزن 74 کیلوگرم مهران بیات از تویسرکان، در وزن86کیلوگرم جواد مرادی از همدان، در وزن 97 کیلوگرم میلاد واثقی از بهار، در وزن 120 کیلوگرم سجاد امیدی منعم از اسدآباد رتبه های برتر را کسب کردند.

رئییس هیات ورزش های کارگری استان اظهار کرد: در نتایج انفرادی نیز در مسابقات کشتی فرنگی در وزن 59 کیلوگرم رضا دولتی از فامنین، در وزن 66 کیلوگرم ایمان عباسی راد از نهاوند، در وزن 71 کیلوگرم رامین نعمتی از رزن، در 75 کیلوگرم فرامرز کربلایی مختار از همدان، در وزن 85 کیلوگرم ناصر تقی زاده از همدان، در وزن 120 کیلوگرم سجاد خادمی از رزن حائز رتبه های برتر شدند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات اوزان برتر این رقابت ها جهت مسابقات کارگران کشور که در 26 مرداد در کاشان برگزار می گردد انتخاب شدند.