جشنواره «آگر» فرصتی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان

شصتمین جشنواره جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس سینمای جوان با حضور هنرمندان ١٠ استان در شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

به گزارش “فردای همدان”، این جشنواره با حضور مسئولان و هنرمندان بر سر مزار شهدای گمنام در بام ملایر آغاز شد ودر ادامه گالری عکس‌های منتخب جشنواره در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گشایش یافت.

 

فرماندار ویژه ملایر در مراسم افتتاحیه گالری عکس‌های منتخب جشنواره فیلم و عکس «آگر» با اشاره به توانمندی‌های ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: وجود هنرمندان فاخر و ارزشمند در این شهرستان یکی از افتخارات بزرگ برای ملایر و استان همدان است.

 

باب‌الله فتحی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس در ملایر افتخاری بزرگ است گفت: این جشنواره فرصتی برای شناسایی و معرفی بیشتر ظرفیت‌های ملایر در حوزه‌های مختلف به هنرمندان است.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعددی در ملایر افزود: برگزاری جشنواره‌های مبل و منبت، فیلم و عکس و خوشه برتر در شهریورماه و آیین شیره‌پزی مانیزان در مهرماه باعث شده تا گردشگران زیادی به ملایر سفر کنند.

 

فرماندار ملایر با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصتی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان و ارائه آثار فاخر و ارزشمند در آینده است گفت: باید بستر لازم را با برنامه‌های بهتر برای حضور بیشتر هنرمندان و مسافران فراهم کرده و گردشگری شهرستان را توسعه دهیم.