همدان نماینده ایران در اجلاس جهانی “جهانگردی” است

21 تا 24 آبان‌ماه سال جاري قرار است همدان به عنوان نماينده ايران، ميزبان ميهمانان خارجي كه از كشورهاي مختلف عضو وابسته سازمان جهاني جهانگردي “UNWTO” هستند، باشد. به گزارش “فردای همدان”،  مدت انتظار براي اين ميزباني امسال با از راه رسيدن سال 2018 براي ايراني‌ها 40 ساله شد. پس از اتمام ميزباني همدان از […]

21 تا 24 آبان‌ماه سال جاري قرار است همدان به عنوان نماينده ايران، ميزبان ميهمانان خارجي كه از كشورهاي مختلف عضو وابسته سازمان جهاني جهانگردي “UNWTO” هستند، باشد.
به گزارش “فردای همدان”،  مدت انتظار براي اين ميزباني امسال با از راه رسيدن سال 2018 براي ايراني‌ها 40 ساله شد.

پس از اتمام ميزباني همدان از كنفرانس بين‌المللي “همدان 2018” كه با محوريت پايتختي گردشگري آسيا در همدان رقم خورد، صبح امروز برنامه‌ريزان و مشاوران در راستاي ارائه پيشنهادات اجرايي براي ميزباني همدان از چهلمين اجلاس جهاني جهانگردي در دبيرخانه شركت سياحتي عليصدر گردهم آمدند آنچه درشرکت سیاحتی علیصدر مورد توجه برنامه ریزان است این نکته می باشد که در اجلاس جهانی جهانگردی ، همدان نماینده ایران است.

از این رو متوليان و برنامه‌ريزان در شركت سياحتي عليصدر گردهم آمدند تا براي هدفمندتر اجرا كردن قسمت‌هاي مختلف پيش‌بيني شده در اين ميزباني بهترين راهكارها را ارائه دهند

از آنجا كه به واسطه جاذبه منحصربه‌فرد عليصدر #شركت_سياحتي_عليصدر يكي از اعضاي اين سازمان است، پس از ارائه دفاعيات در زمينه ميزباني اين رويداد قرعه به نام همدان افتاد و اين شهر توانست به عنوان نماينده‌اي از ايران ميزبان يك رويداد منحصربه‌فرد در حوزه گردشگري باشد.

از زماني كه سازمان جهاني جهانگردي به صورت رسمي به اعضاي وابسته خود برگزاري اين اجلاس در همدان را اعلام كرد، به‌گونه‌اي دعوت به حضور براي اين اجلاس و روند چگونگي ميزباني همداني‌ها رنگ‌ و روي جدي‌تري به خود گرفت.

 

در حال حاضر در حوزه اطلاع‌رساني، تبليغات و بازاريابي كارشناسان فعال در دبيرخانه «#همدان2018» كه ميزباني اجلاس #unwto را برنامه‌ريزي‌ مي‌كند تلاش مي‌كنند با ارسال فيلم‌هايي با محتواي معرفي همدان همچنين تصاويري از جاذبه‌هاي شاخص استان و دعوتنامه‌هاي اختصاصي، ايجاد انگيزه براي اعضاي وابسته را در راستاي پاسخ به اين دعوت و سفر به ایران و البته شهر همدان افزايش دهند.

فرايند ارسال دعوتنامه‌ها و پاسخ به آنها براي آنكه آمار دقيق ميهمانان خارجي اين اجلاس كسب شود، تا چند روز قبل از اجلاس ادامه خواهد داشت و اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی فرصت دارند تا با بررسی شرایط موجود برای سفر به ایران جهت حضور در چهلمین اجلاس اعلام آمادگی کنند . اين بدان معني است كه همواره در راستاي معرفي ظرفيت‌هاي ایران در حوزه گردشگري اطلاع‌رساني و تبليغات هدفمندتر براي جذب گردشگر خارجي به بهانه این رویداد پر اهمیت گردشگری زمان باقيست.

انتهای پیام/