گردشگری کودک و خانواده رویداد مهمی برای همدان

معاون گردشگری کشور گفت: در همدان با برنامه ریزی خوب ۵۰ رویداد در دل این رویداد تعریف شده است و گردشگری کودک و خانواده رویداد مهمی برای همدان شد که زمینه حضور گردشگران داخلی است.   به گزارش “فردای همدان”، محمد محب خدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد ۲۰۱۸ همدان در دو بخش فرصت […]

معاون گردشگری کشور گفت: در همدان با برنامه ریزی خوب ۵۰ رویداد در دل این رویداد تعریف شده است و گردشگری کودک و خانواده رویداد مهمی برای همدان شد که زمینه حضور گردشگران داخلی است.

 

به گزارش “فردای همدان”، محمد محب خدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد ۲۰۱۸ همدان در دو بخش فرصت بزرگی در گردشگری کشور است که مقاصد جدیدتری را به مقصدهای بعدی ما اضافه کند.

 

وی ادامه داد: ما از تاریخی و فرهنگی قبلا به نام دو استان شناخت داشتیم و در زیارتی دو استان مشهد و قم بود اما امروز همدان و تبریز نیز به ظرفیت گردشگری همدان اصافه میشوند.

 

محب خدایی بیان کرد: با همتی که استاندار و مدیرکل مخترم در استان داشتند و انسجام خوبی که جمع مردم داشتند این رویداد شکل گرقته و بزرگترین رویداد را دد گردشگری کشور و جهان رقم زده است.

 

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه یک رویداد ۲۰۱۸ در همدان آغاز برای رویدادی هایی است که چندین سال محور قرار بگیرد، گفت: در همدان با برنامه ریزی خوب ۵۰ رویداد در دل این رویداد تعریف شده است و گردشگری کودک و خانواده رویداد مهمی برای همدان شد که زمینه حضور گردشگران داخلی است.

 

محب خدایی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این رویداد شاهد حضور گردشگران خارجی باشیم .

انتهای پیام/