همدان با اجلاس بین‌المللی گردشگری ۲۰۱۸ به دنیا شناخته شد

دبیر کل مجمع گفتگو کشورهای آسیایی گفت: اکنون با برگزاری این همایش مردم همدان و همدان را تمام دنیا می شناسد و امیدواریم همدان به زودی به عنوان چهره جدید در دنیا شناخته شود. به گزارش “فردای همدان”، باندیت لیمچون با بیان اینکه، صنعت گردشگری باعث افزایش درآمد می شود و زاویه های مختلف در […]

دبیر کل مجمع گفتگو کشورهای آسیایی گفت: اکنون با برگزاری این همایش مردم همدان و همدان را تمام دنیا می شناسد و امیدواریم همدان به زودی به عنوان چهره جدید در دنیا شناخته شود.

به گزارش “فردای همدان”، باندیت لیمچون با بیان اینکه، صنعت گردشگری باعث افزایش درآمد می شود و زاویه های مختلف در دید گردشگران قرار می دهد، اظهار کرد:  به شما اطمینان می دهم مجمع ما آماده همکاری با ایران برای توسعه گردشگری و شناساندن آن است و ما از طریق امکاناتی که داریم و ۳۴ کشور عضو سعی میکنیم صنعت گردشگری کشور شما را ترویج کنیم که ایران به عنوان مهد تمدن دنیا مزایایی بسیاری را برای عرضه به دنیا دارد و پارسیان وارث میراث غنی هستند که قابلیت معرفی به دنیا را دارد.

 

دبیر کل مجمع گفتگو کشورهای آسیایی افزود: ایران با داستان های پارسی می تواند مقصد جدیدی برای گردشگران باشد و برای بنده افتخاری بزرگ است که در این همایش حضور دارم و بنابراین تمایل دارم پیام تبریک ۳۴ عضو مجمع گفتگوهای آسیایی را به شما می رسانم .

 

باندیت لیمچون بیان کرد: اکنون زیبایی و فرهنگ‌مشخص همدان شناخته شده است و مجمع این موضوع را در رسانه های خود منتشر خواهند کرد و در جریان اجلاس آسیا که مهر ماه امسال  در تهران برگزار می شو د، هیات های کشورهای آسیایی از همدان بازدید خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون با برگزاری این همایش مردم همدان و همدان را تمام دنیا می شناسد و امیدواریم همدان به زودی به عنوان چهره جدید در دنیا شناخته شود.

انتهای پیام/