هنرمندان همدانی در جشنواره‌های سراسری

فرهنگ و هنر: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان گفت: با حمایت حوزه هنری استان همدان، هنرمندان تئاتر استان همدان در جشنواره‌های سراسری حضور خواهند داشت. به گزارش “فردای همدان”، جشنواره تئاتر «تیرنگ» را حوزه‌ی هنری استان مازندران برگزار می‌کند و مراسم اختتامیه‌ی پانزدهمین دوره‌ی آن در حالی 9 شهریور ماه در ساری […]

فرهنگ و هنر: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان گفت: با حمایت حوزه هنری استان همدان، هنرمندان تئاتر استان همدان در جشنواره‌های سراسری حضور خواهند داشت.
به گزارش “فردای همدان”، جشنواره تئاتر «تیرنگ» را حوزه‌ی هنری استان مازندران برگزار می‌کند و مراسم اختتامیه‌ی پانزدهمین دوره‌ی آن در حالی 9 شهریور ماه در ساری برگزار می‌شود که یک اثر از همدان به مرحله‌ی پایانی راه یافته است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: رضا فقیهی، با اثر پژوهشی «مهره ریزان»، با دو بازیگر در بخش پژوهشی پانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر تیرنگ حضور خواهد داشت.

تیمور آقامحمدی ادامه داد: همدان همچنین در سومین ‌جشنواره‌ی سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر «نقالان علوی» نماینده خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره 1 تا 6 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد و120 اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال و از میان آن‌ها حدود 60 اثر مورد قبول قرار گرفت. در ادامه از میان این 60 اثر با بازبینی‌های انجام شده از فیلم‌ها و اجراهای زنده در تهران، 31 اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان در پایان گفت: مرشد مهدی چایانی به عنوان داور در این جشنواره حضور خواهد داشت و قرار است در اختتامیه‌ی این جشنواره از وی به عنوان پیشکسوت این عرصه تقدیر شود.