درگیری در نمایندگی خودرو در همدان منجر به مرگ یک تن شد

درگیری در نمایندگی خودرو در شمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: درگیری سه تن در نمایندگی خودرو منجر به مرگ یک تن به دلیل ضربات چاقو و مجروح شدن یک نفر دیگر به علت اصابت گلوله شد. به گزارش “فردای همدان”، حسین بشری اظهارداشت: 2 فرد روز گذشته (جمعه) با حضور در یکی از نمایندگی […]

درگیری در نمایندگی خودرو در شمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: درگیری سه تن در نمایندگی خودرو منجر به مرگ یک تن به دلیل ضربات چاقو و مجروح شدن یک نفر دیگر به علت اصابت گلوله شد.

به گزارش “فردای همدان”، حسین بشری اظهارداشت: 2 فرد روز گذشته (جمعه) با حضور در یکی از نمایندگی های خودرو شهر همدان در ظاهر به علت تاخیر در تحویل خودرو با مسئول این نمایندگی مشاجره می کنند.

وی اضافه کرد: افزایش مشاجره و درگیری لفظی بین دو طرف ماجرا، موجب شد که مالک نمایندگی با استفاده از سلاح گرم به سمت آنها شلیک کند که اسلحه پس از شلیک تیر اول به سمت پای یکی از معترضان دچار مشکل شده و شلیک نمی کند، اما مالک نمایندگی اسلحه را کنار گذاشته و با استفاده چاقو چندین ضربه به ناحیه سر و گردن دیگر فرد مراجعه کننده وارد می کند و فردی که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود بعلت شدت جراحات وارده فوت کرد.

معاون اجتماعی پلیس همدان در پایان افزود فرد ضارب ابتدا سعی داشت مسیر تحقیقات را منحرف نماید که با هوشیاری پلیس نهایتا لب به اعتراف گشود و آلات و ادوات جرم که در چاه فاضلاب مخفی نموده بود کشف و پرونده تحویل مقامات محترم قضایی گردید.

انتهای پیام/