گروه های غیرمجاز موسیقی ساماندهی می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ساماندهی گروه های غیرمجاز موسیقی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در نشست با اعضای اتحادیه محصولات فرهنگی، اظهار کرد: تعامل با اصناف وابسته از ضروریات است. وی با تاکید بر لزوم انعکاس نقاط ضعف و قوت؛ گفت: برخی قوانین وزارت ارشاد با نظام […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ساماندهی گروه های غیرمجاز موسیقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در نشست با اعضای اتحادیه محصولات فرهنگی، اظهار کرد: تعامل با اصناف وابسته از ضروریات است.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس نقاط ضعف و قوت؛ گفت: برخی قوانین وزارت ارشاد با نظام صنفی در تعارض است؛ این موارد با نظرات کارشناسی و نشست های مشترک قابل حل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر ارتباط مستمر بین ارشاد و اصناف وابسته، گفت: حتی اگر یک گام رو به پیشرفت برداشته شود؛ بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه از بین خواهد رفت.

درویش نژاد با بیان اینکه از نظرات تخصصی و کارشناسی استقبال می کنیم؛ بر لزوم تعامل و همکاری بین اتحادیه محصولات فرهنگی و اداره ارشاد تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درخصوص گروه های غیرمجاز موسیقی هم گفت: گروه های موسیقی که در مجالس به اجرای برنامه می پردازند؛ باید ساماندهی شده و با نظارت مستقیم فعالیت خود را ادامه دهند.

عرضه محصولات فرهنگی در سوپرمارکت ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد این موضوع از طریق اداره اماکن و صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی استان همدان هم در این نشست گفت: این اتحادیه از سال ۸۶ با نظارت بر فعالیت های ۷۰ ویدئو کلوب آغاز به کار کرد.

محمدرضا رهبر افزود: در حال حاضر ۳۳۰ نفر در اتحادیه عضو هستند.

وی با بیان اینکه ۱۳ رسته زیرمجموعه اتحادیه محصولات فرهنگی فعالیت می کنند؛ خاطرنشان کرد: فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی، تابلوسازان، کانون های تبلیغات و آگهی و… از جمله رسته های زیرمجموعه اتحادیه هستند.