آغاز پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی همدان

پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ورودی مهرماه ۹۷ در 6 مرکز در استان همدان آغاز شد. به گزارش “فردای همدان”، ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه 97 از روز دوشنبه 97/05/22 آغاز و در روز […]

پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ورودی مهرماه ۹۷ در 6 مرکز در استان همدان آغاز شد.
به گزارش “فردای همدان”، ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه 97 از روز دوشنبه 97/05/22 آغاز و در روز یکشنبه 97/05/28 پایان می پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی می‌باشند، برای ثبت نام به سایت www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرسwww.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر 97 همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و این دانشگاه به آدرس uast.ac.ir در دسترس خواهد بود.

در استان همدان، پذیرشها در 6 مرکز و 36 کد رشته محل صورت میپذیرد . این پذیرش در رشته های متنوعی در گروههای صنعت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر صورت می پذیرد .

در میان رشته هائی که در آنها پذیرش دانشجو صورت میپذیرد میتوان به رشته هایی از قبیل حسابداری، برق صنعتی،معماری، عمران،طراحی پوشاک، حقوق و…. اشاره کرد.

ضمناً پذیرش دوره های کارشناسی این دانشگاه پس از پایان ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی انجام خواهد شد و تاریخ دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد.