در اندونزی صددرصد مدال می گیرم/فدراسیون روی مدال آوری من حساب ویژه ای باز کرده است

ووشوکار ملی پوش نهاوندی گفت: در بهترین شرایط بدنی به سر می‌برم و با آمادگی بدنی که دارم صد در درصد در بازیهای آسیایی مدال می‌گیرم.  به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” اردیبهشت ماه امسال بود که فرود ظفری ووشوکار خوب نهاوندی با کسب دومین برتری مقابل علی محمدی به عنوان نفر اعزامی‌وزن 65 کیلوگرم تیم ملی […]

ووشوکار ملی پوش نهاوندی گفت: در بهترین شرایط بدنی به سر می‌برم و با آمادگی بدنی که دارم صد در درصد در بازیهای آسیایی مدال می‌گیرم.

 به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” اردیبهشت ماه امسال بود که فرود ظفری ووشوکار خوب نهاوندی با کسب دومین برتری مقابل علی محمدی به عنوان نفر اعزامی‌وزن 65 کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا معرفی شد.
ظفری که روحیه بالایی برای حضور در بازیهای آسیایی دارد در خصوص آخرین وضعیت خود به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در بهترین شرایط بدنی به سر می‌برم و فدراسیون روی مدال آوری من حساب ویژه ای باز کرده است.
وی با اشاره به شانس مدال آوری خود در جاکارتا تصریح کرد: با آمادگی بدنی که دارم چنانچه مشکلی پیش نیاید صد در درصد در بازیهای آسیایی مدال می‌گیرم.
ووشوکار نهاوندی مهمترین حریف خود برای کسب مدال را از چین دانست و افزود: مردم چین علاقه شدیدی به ووشو دارند و بیش از 400 میلیون از جمعیت این کشور ووشوکار هستند اما با این حال تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا با مدال طلا به کشور بازگردم.