مشکل کاغذ نشریات همدان حل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حل مشکل کاغذ نشریات استان خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش‌نژاد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه در حوزه مبانی و بحث‌های نظری، خداوند متعال نخستین خبرنگاری است که خبر از خلقت انسان داد، اظهار کرد: پروردگار بزرگ این خبر را همراه با چالش مطرح […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حل مشکل کاغذ نشریات استان خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش‌نژاد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه در حوزه مبانی و بحث‌های نظری، خداوند متعال نخستین خبرنگاری است که خبر از خلقت انسان داد، اظهار کرد: پروردگار بزرگ این خبر را همراه با چالش مطرح کرد و فرشته‌ها او را به چالش کشیدند بنابراین نقد هم ریشه الهی دارد، ضمن اینکه خدای بزرگ هم پاسخ خوبی که داد من بهتر از شما می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سیاستگذاری خبرنگار دیده‌بان است، گفت: اصحاب رسانه در تعامل با مدیران دیده‌بان هستند و از زاویه‌ای دیگر پشتیان ملت برای پویایی و نشاط کشور.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: در حوزه اجرا نگاه دولت بر این است که هیچ رسانه‌ای تعطیل نشود و زمین نخورد، به همین دلیل دولت با حمایت از رسانه‌ها سرعت در ارائه مجوزها را از سه سال به سه ماه کاهش داد.

وی با اشاره به چالش‌های صنفی خبرنگاران از استاندار خواست دستور دهد تا همه مدیران مطالبات نشریات را پرداخت کنند زیرا برخی از دستگاه‌های دولتی بیش از سه سال است که این مطالبات را پرداخت نکرده‌اند.

درویش‌نژاد از استاندار خواست با حکم حکومتی خود این مشکل را حل کند و در ادامه گفت: نشریات از طریق این مطالبات گذران زندگی می‌کنند که باید نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام شود.

وی از حل مشکل کاغذ نشریات خبر داد و افزود: به ازای هر نشریه پنج تن کاغذ در اختیار هر یک از مطبوعات قرار می‌گیرد که امیدوارم تا پایان سال با مشکلی در این حوزه مواجه نشویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه به طور حتم افق خوبی را در پیش رو داریم، تأکید کرد: قطعاً از بحران‌ها عبور خواهیم کرد که این مهم با برنامه‌ریزی و همدلی محقق می‌شود.