ترويج اصول اربعين فراموش نشود/ضرورت تشکيل کميته بانوان در همدان

مدير اجرايي ستاد اربعين کشور بر ترويج اصول اربعين و مردمي بودن آن تاکيد کرد و گفت: بايد فرهنگ عاشورايي در کشور ايران را بيشتر به جهان ارائه کنيم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” امير مرادي بعدازظهر يکشنبه در ستاد اربعين استان همدان گفت: برآوردهاي کشور در سال 96حاکي از آن است که ميزباني استان همدان از […]

مدير اجرايي ستاد اربعين کشور بر ترويج اصول اربعين و مردمي بودن آن تاکيد کرد و گفت: بايد فرهنگ عاشورايي در کشور ايران را بيشتر به جهان ارائه کنيم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” امير مرادي بعدازظهر يکشنبه در ستاد اربعين استان همدان گفت: برآوردهاي کشور در سال 96حاکي از آن است که ميزباني استان همدان از زائران اربعين بي نظير است و به نيابت از ستاد اربعين کشور از استان همدان تشکر مي کنم.

مشاور و مدير اجرايي ستاد اربعين کشور بابيان اينکه رويداد همدان 2018بايد به عنوان يک اتفاق ميمون به اربعين وصل شود، گفت: بايد فرهنگ عاشورايي در کشور ايران را بيشتر به جهان ارائه کنيم.

مرادي بر ترويج اصول اربعين و مردمي بودن آن تاکيد کرد و گفت: استان همدان با اين سابقه ديرينه در اين زمينه کمک خواهد کرد.

وي خواستار تشکيل کميته بانوان در ستاد اربعين استان همدان شد و گفت: در بحث آموزش 3حوزه آموزش فرهنگ و ارزش هاي عراق، آموزش فرهنگ زيارت اربعين و آموزش نکات بهداشتي مد نظر است.

مدير اجرايي ستاد اربعين کشور بابيان اينکه صدور مجوز رواديد و بيمه در سامانه سماح حج و زيارت انجام خواهد شد، گفت: از زائران ريال دريافت و بانک مرکزي به عراق ارز خواهد داد.

مرادي بابيان اينکه همه زائران امسال بيمه رايگان خواهند شد و هيچ زائري بدون بيمه از کشور خارج نخواهد شد، گفت: همدان با پيشينه تاريخي مي تواند در طراحي موکب، بر اساس فرهنگ اسلامي و سنتي کمک کند.

مدير اجرايي ستاد اربعين کشور تاکيد کرد: امنيت زائران مهمترين اولويت ستاد اربعين کشور است.

به نقل از مهر