٢٣٥٦ اثر متقاضی حضور در جشنواره منطقه‌ای «آگِر»

دبیرخانه شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر «آگِر»، از ثبت ٢٣٥٦ اثر از ١٠ استان کشور برای حضور در این رویداد هنری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” با پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای «آگِر» ملایر، ‌در بخش فیلم؛ ٢٥٨ فیلم داستانی، ١٠٢ اثر مستند، ٣١ اثر پویانمایی و ٥٠ فیلم تجربی […]

دبیرخانه شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر «آگِر»، از ثبت ٢٣٥٦ اثر از ١٠ استان کشور برای حضور در این رویداد هنری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” با پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای «آگِر» ملایر، ‌در بخش فیلم؛ ٢٥٨ فیلم داستانی، ١٠٢ اثر مستند، ٣١ اثر پویانمایی و ٥٠ فیلم تجربی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده‌اند.

در بخش عکس؛ ١٠٠٧ تک‌عکس و ٤٧٥ مجموعه‌عکس در سامانه این جشنواره ثبت شده و دربخش فیلمنامه نیز ٣٩٥ اثر در بخش آزاد و ٣٨ اثر در بخش اقتباسی به دبیرخانه جشنواره رسیده‌اند.

شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آگِر»  از ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه به مدت چهار روز در شهرستان ملایر، با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان برگزار می‌شود.