اجرای طرح بازآفرینی 12 پروژه در همدان

فرماندار همدان با بیان اینکه اجرای 12 پروژه با 7 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در محدوده بازآفرینی شهر در حال انجام است، گفت: همچنین صدور رایگان پروانه ساختمانی و تخفیف عوارض ساختمانی تا دو و نیم طبقه از جمله اقدامات شهرداری همدان در رابطه با بازآفرینی است. به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی […]

فرماندار همدان با بیان اینکه اجرای 12 پروژه با 7 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در محدوده بازآفرینی شهر در حال انجام است، گفت: همچنین صدور رایگان پروانه ساختمانی و تخفیف عوارض ساختمانی تا دو و نیم طبقه از جمله اقدامات شهرداری همدان در رابطه با بازآفرینی است.

به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی در ستاد بازآفرینی پایدار شهرستان همدان با بیان اینکه همدان در حوزه بازآفرینی رتبه نخست کشور را دارد، بیان کرد: تا کنون 36 پلاک به مساحت 365 هکتار در همدان شناسایی شده و در اولویت ستاد بازآفرینی قرار دارد.

وی اظهار کرد: 12 پروژه با حدود 7 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در محدوده بازآفرینی شهر در حال انجام است.

تعالی با بیان اینکه 5 هزار تن قیر رایگان به همدان اختصاص یافته، گفت: این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در مرمت معابر داشته باشد.

وی بیان کرد: صدور رایگان پروانه ساختمانی و تخفیف عوارض ساختمانی تا 2.5 طبقه از جمله اقدامات شهرداری همدان در رابطه با بازآفرینی است.

انتهای پیام/