باب الله فتحي’ فرماندار ويژه ملاير شد

طي حکمي از سوي وزير کشور، ‘باب الله فتحي’ به سمت معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير منصوب شد و از زحمات عبدالعظيم رضايي تقدير به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي پنجشنبه شب در آيين تکريم و معارفه فرماندار جديد ملاير بيان کرد: رضايي زماني […]

طي حکمي از سوي وزير کشور، ‘باب الله فتحي’ به سمت معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير منصوب شد و از زحمات عبدالعظيم رضايي تقدير به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي پنجشنبه شب در آيين تکريم و معارفه فرماندار جديد ملاير بيان کرد: رضايي زماني وارد اين شهرستان شد که در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي بوديم و فضاي سياسي پرتنش بود.
محمد کاظمي با بيان اينکه وي به خوبي آرامش و امنيت را در زمان برگزاري 2 انتخابات مهم در شهرستان و ناآرامي هاي ديماه برقرار کرد، افزود: وي در مسير خدمت اقدامات بسيار شايسته اي را در حوزه هاي مختلف انجام داد.
وي با ارزنده و ماندگار ارزيابي کردن خدمات رضايي در بخش صنعت، کشاروزي، برگزاري جشنواره هاي متعدد، عمران و آباداني روستاها و پشتيباني از احزاب را از ديگر دستاوردهاي فرماندار پيشين ملاير اعلام کرد.
کاظمي گفت: خوشحال هستيم که يکي از ديگر از فرزندان انقلاب با تجربه بسيار خوبي در عرصه کار و تلاش، وارد عرصه خدمت شده است.
وي با تاکيد بر اينکه مسئولان بايد قدردان وفاداري و صميمت مردم با فرهنگ ملاير باشند، افزود: عامل موفقيت شهرستان اين است که همواره مجموعه مديران، ائمه جمعه و نمايندگان مجلس با همراهي، وفاق و همدلي براي خدمت به مردم تلاش مي کنند.
کاظمي تاکيد کرد: در شرايط خاص کنوني که با اقدام رئيس جمهوري قانون شکن آمريکا مشکلاتي براي کشور ايجاد شده است، مي طلبد همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس با حفظ وحدت و همدلي از اين گردنه سخت با موفقيت عبور کنيم.
نائب رئيس کميسيون حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به مظلوميت ايران در عرصه جهاني گفت: سردار سليماني امروز قاطعانه پاسخ ترامپ را داد و حمايت وي از سخنان شجاعانه رئيس جمهوري، وظيفه ما را دو چندان مي کند.
کاظمي ضمن تبريک انتصاب فرماندار جديد ملاير خطاب به وي تاکيد کرد: از اين آرامش، امنيت، همدلي و صميمت موجود در شهرستان بايد نهايت تلاش براي خدمت به مردم بکار گرفته شود.

**ملاير بايد در تمامي حوزه ها صدر نشين باشد

ديگر نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي نيز با تقدير از خدمات عبدالعظيم رضايي براي توسعه شهرستان، خطاب به فرماندار جديد ملاير گفت: تا مي توانيد بايد به متن پرداخته و از حاشيه ها دوري کنيد.
حجت الاسلام احد آزاديخواه تاکيد کرد: خود را فرماندار تمام مردم بدانيد و از شرايطي که در اين شهرستان مهياست، براي ارايه خدمت صادقانه و پيشرفت شهرستان در تمامي حوزه ها استفاده کنيد.
وي با تاکيد بر اينکه ملاير به عنوان شهرستان ويژه استان بايد در تمامي حوزه ها صدرنشين باشد، افزود: در حوزه آبياري نوين، اشتغال، تسهيلات اشتغالزايي و ساير بخش ها حق ملاير به خوبي ادا نشده است و عقب ماندگي ها بايد جبران شود.
حجت الاسلام آزاديخواه به مصوب شدن سهم عمده اي از صندوق توسعه ملي براي ايجاد اشتغال روستايي با همت دولت و مجلس بيان کرد: امکان استفاده از اين تسهيلات در کشور مهياست، اما ما به وضعيت ملاير قانع و راضي نيستيم.
وي جذب سرمايه گذار، گره گشايي از واحدهاي توليدي و صنعتي، بهره برداري از تصفيه خانه آب شرب ملاير، توسعه راه هاي روستايي و تکميل راه آهن ملاير به همدان را از ديگر اولويت ها برشمرد و افزود: پاسخگويي به مطالبات مردم بايد در اولويت مديران باشد.
سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس همچنين مسير انتخاب مديران بومي در ملاير را خوب ارزيابي کرد و گفت: در حوزه عزل و نصب ها، تکليف بر عهده دولت است و نمايندگان مجلس تنها حق نظارت دارند.
حجت الاسلام آزاديخواه همچنين معرفي رئيس کل بانک مرکزي را بارقه اميدي از سوي رئيس جمهوري دانست و با اشاره به سخنان سردار سليماني در همدان اظهار داشت: اين سخنان در 2 حوزه مقابله جدي با آمريکا و حمايت از دولت و رئيس جمهوري اعجاز آفريني کرد و بايد بدانيم که سپاه همواره محور وحدت و اخوت است.

**با تخريب دولت، آب به آسيب دشمن نريزيم

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري همدان نيز با اشاره به حمايت هاي رهبر معظم انقلاب از دولت، وفاق، آشتي ملي و صميميت را نياز کنوني کشور دانست و گفت: بايد يک جبهه در مقابل استکبار تشکيل دهيم و از جبهه هاي متعدد و اختلاف افکني دوري کنيم.
رضا قياسي که براي چند ماه سمت سرپرستي فرمانداري ويژه ملاير را نيز عهده دار بود، افزود: هر کسي در داخل کشور، دولت را تخريب و موارد اختلافي ايجاد کند، آب به آسيب دشمن ريخته و اين به نفع آمريکا و رژيم صهيونيستي است.
وي با اشاره به جايگاه ويژه ملاير در استان، اين شهرستان را همانند پله برقي در مسير رشد و ترقي دانست و بيان کرد: براي مديراني که در اين جريان و مدار توسعه شهرستان قرار گيرند، موجب افتخار است.

**مسئولان در جنگ اقتصادي دشمن را سرکوب کنند

امام جمعه ملاير نيز وحدت را عامل پيشرفت و رسيدن به قله هاي سعادت دانست و اظهار داشت: وحدت مي تواند کشور را از بن بست هايي که دشمنان ايجاد کرده اند، نجات دهد.
حجت الاسلام محمدباقر برقراري بيان کرد: همانگونه که فرماندهان دفاع مقدس در دل بحران نظامي، اميد آفرين بودند، هر حرکت مسئولان نيز بايد بارقه اميد در دل مردم ايجاد کند و در جنگ اقتصادي دشمن را سرکوب کنند.
وي خطاب به مسئولان تاکيد کرد: براي ايجاد و تقويت اميد در دل مردم تلاش کنيد، نکند روزي بيايد که مردم دلسرد شده و از انقلاب و نظام فاصله بگيرند.
امام جمعه ملاير با بيان اينکه دولت تدبير و اميد مورد تاييد رهبر معظم انقلاب و مردم و حمايت از دولت تکليف همه است، گفت: مسئولان از هرگونه اختلاف افکني دوري کنند و مراقب باشيم با تخريب دولت آب به آسياب دشمن نريزيم.
حجت الاسلام برقراري پاسخگويي در محضر الهي را اولويت مهم و مورد توجه در مسئوليت هاي خطير مديران برشمرد و افزود: شکل گيري نظام جمهوري اسلامي پس از 14 قرن در نوع خود بي نظير است.
وي همچنين به سخنراني سردار سليماني در يادواره شهداي عمليات رمضان در همدان اشاره و بيان کرد: سخنان وي به انسان شجاعت، سرزندگي و قدرت مي بخشد.

**تلاش ما پاسداشت جايگاه فرمانداري بود

فرماندار سابق ملاير نيز بيان کرد: در اين مدت تلاش ما پاسداشت و ارتقاي جايگاه فرمانداري و نماينده دولت در اين شهرستان بود و خوشحالم که شرمنده مردم ملاير نشدم.
عبدالعظيم رضايي حفظ آرامش و امنيت در شهر را اولويتي مهم برشمرد و با تشريح اقدامات انجام شده طي سال هاي گذشته افزود: ملاير از نظر شاخص هاي امنيت در جايگاه برتر قرار دارد و کمترين جرائم و تخلف ها را در حوزه هاي مختلف داشتيم.
وي تقويت تعامل مثبت و وحدت در مجموعه شهرستان، توسعه تشکل هاي سياسي و احزاب با اخذ مجوز 6 حزب در ملاير، برگزاري جشنواره هاي متعدد، گره گشايي از واحدهاي توليدي، تحول عظيم در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزي، صنعتي و فرهنگي، هنري، جذب سرمايه گذار و توسعه اقتصادي را از ديگر اقدامات برشمرد.
رضايي ثبت ملاير به عنوان شهر ملي منبت را آغاز يک تحول بزرگ در اين شهر عنوان کرد و ادامه داد: اين اقدام اثرگذار با جديت پيگيري شد و با ثبت آن رونق روز افزون اقتصادي نصيب اين شهرستان و استان خواهد شد.
وي با تقدير از حمايت هاي ويژه استاندار همدان گفت: در پيگيري مسايل و مشکلات مردم، نگاه ما هرگز نگاه سياسي نبود و با تلاش جمعي براي پيشرفت و توسعه شهرستان، نگاه يکسان به مردم ملاير حتي در دورترين نقطه داشتيم و ارتباط ما با مردم صميمي و صادقانه بود.
رضايي ابراز اميدواري کرد: همه مسئولان به همان اندازه که اختيارات و قدرت دارند، به همان اندازه پاسخگوي مردم باشند و شاهد توفيقات روز افزون و برداشتن گام هاي موثري در توسعه ملاير باشيم.
فرماندار جديد ملاير نيز مردم با فرهنگ و متدين ملاير را شايسته هر گونه خدمت دانست و ابراز اميدواري کرد: فارغ از هرگونه گرايش و سليقه سياسي براي پيشرفت و توسعه بيشتر شهرستان و حرکت به سوي يک انسجام و اتحاد گام برداريم.
باب الله فتحي گفت: همراهي و رهنمودهاي استاندار همدان، معاونان وي، نمايندگان مجلس و مجموعه مديران را در طي اين مسير نياز داريم و با احصاي اولويت ها و نيازهاي شهرستان با اتحاد و همدلي به سمت حل مسايل و مشکلات حرکت کنيم.
به گزارش ايرنا، در اين آيين از خدمات و تلاش هاي ‘عبدالعظيم رضايي’ و ‘رضا قياسي’ تقدير به عمل آمد و با حکم وزير کشور ‘باب الله فتحي’ به عنوان معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير منصوب شد.
همچنين ‘ليلا غفاري’ به عنوان معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري ويژه ملاير معرفي شد.