رشد300 درصدی کسب سهمیه بازی های آسیایی توسط ورزشکاران همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از رشد 300 درصدی کسب سهمیه بازی های آسیایی در استان همدان خبر داد وگفت: در حال حاضر 18 سهمیه تا به امروز ورزشکاران ما قطعی کرده اند که امیدواریم باز هم این آمار افزایش پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رسول منعم با اعلام این مطلب داشت: از […]

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از رشد 300 درصدی کسب سهمیه بازی های آسیایی در استان همدان خبر داد وگفت: در حال حاضر 18 سهمیه تا به امروز ورزشکاران ما قطعی کرده اند که امیدواریم باز هم این آمار افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رسول منعم با اعلام این مطلب داشت: از سال گذشته 43 مستعد ورزشی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا شناسایی شده اند که تاکنون عملکرد درخشانی را در کسب سهمیه کسب کرده ایم.
وی بیان کرد: ورزش استان همدان به نسبت دوره گذشته بازی های آسیایی و پاراآسیایی با رشد 300 درصدی کسب سهمیه حضور در مسابقات برخوردار است.
منعم اضافه کرد: حضور موفق در این رقابت ها را هدفگذاری کرده ایم و امیدوارم ورزشکاران همدانی بتوانند خوش رنگ ترین مدال های این دوره از بازی های آسیایی و پاراآسیایی را کسب کنند.
وی افزود: تاکنون حضور دو ورزشکار و یک مربی در کبدی، سه ورزشکار در قایقرانی، چهار ورزشکار و یک مربی در گلبال و دوومیدانی نابینایان، یک ورزشکار در والیبال نشسته ، یک ورزشکار در ووشو، یک ورزشکار در تیراندازی، یک داور در بسکتبال، یک ورزشکار و یک مربی در جودو و یک داور درفوتبال قطعی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در رشته های همچون شمشیربازی، دوومیدانی ، کشتی، رزمی و قایقرانی نیز شانس کسب سهمبه وجود دارد و ما امیدوار به افزایش تعداد نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا هستیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای حمایت از ورزشکاران مستعد کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: ما جزو تنها استان هایی در کشور هستیم که از ورزشکاران مستعد حمایت می کنیم و قطعا تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا این حمایت ها را ادامه خواهیم داد.
منعم تصریح کرد : در دوره گذشته این مسابقات که در کره جنوبی برگزار شد ما 8 نماینده داشتیم که در این دوره تاکنون رشد صد در صدی نسبت به دوره قبل داشته ایم که نشان از پیشرفت ورزش استان در 4 سال اخیر دارد.