همدان در میزبانی مسابقات ورزشی جزو استان های نمونه کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همدان همواره در میزبانی ها جزو استان های نمونه کشور بوده و اکنون نیز به دنبال میزبانی شایسته از میهمانان داخلی و خارجی هستیم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست خبری مسابقات جام ملت های آسیا گفت: از این که شهر همدان […]

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همدان همواره در میزبانی ها جزو استان های نمونه کشور بوده و اکنون نیز به دنبال میزبانی شایسته از میهمانان داخلی و خارجی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست خبری مسابقات جام ملت های آسیا گفت: از این که شهر همدان میزبان مهم‌ترین رویداد شطرنج آسیا است بسیار خرسندیم، چرا که با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب ورزشی، همدان مستعد میزبانی از مسابقات مهم داخلی و خارجی است.
رسول منعم افزود: همزمانی این مسابقات با رویداد همدان2018 فرصت مناسبی است تا ظرفیت‌های شهر و استان همدان در بخش‌های مختلف به کشورهای آسیایی معرفی شود.
وی گفت: همدان در سال گذشته از 170 رویداد ورزشی میزبانی کرده است و 2 مورد از این میزبانی‌ها بین المللی بود که توانستیم به خوبی آنها را برگزار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات مسئولان استانی، ستاد همدان2018 و هیئت‌ شطرنج استان همه تلاش خود را به کار گرفته اند.
وی ادامه داد: حضور میهمانان خارجی در رویدادهای بین المللی بهترین فرصت برای شناسایی قابلیت های همدان در عرصه های مختلف به ویژه ورزشی و گردشگری است.
منعم تصریح کرد: همدان با توجه به زیرساخت های خوب اقامتی، ورزشی و سایر ظرفیت های سخت افزاری، یکی از بهترین مناطق کشور برای میزبانی های بین المللی است و در سطح آسیایی و جهانی می‌توانیم میزبان رویدادهای مختلف ورزشی باشیم.
وی اضافه کرد: همدان از حیث امکانات ورزشی جزو بی نظیرترین استان های کشور است و انتظار داریم فدراسیون ها به این ظرفیت ها بیش از پیش توجه کنند.
وی میزبانی همدان در مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا را یکی از دستاوردهای مهم در قالب رویداد بین المللی ‘همدان 2018’ می‌داند و می‌گوید: جمع شدن ستاره های شطرنج آسیا در همدان باید با معرفی ظرفیت های مهم ورزشی و گردشگری همدان همراه می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد:همدان همواره در میزبانی ها جزو استان های نمونه کشور بوده و اکنون نیز به دنبال میزبانی شایسته از میهمانان داخلی و خارجی هستیم.
وی با تمجید از آمادگی و انگیزه تیم های ملی شطرنج بانوان و آقایان کشورمان در این عرصه از مسابقات گفت: امیدواریم این میزبانی با قهرمانی تیم ایران همراه شود
.