رسانه ملی ظرفیت بالا و موثری دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ظرفیت بالا و موثر رسانه ملی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن بوده و فرهنگ و هنر این سرزمین قابل توجه است. وی با بیان اینکه رسانه ملی ظرفیت های زیادی دارد […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ظرفیت بالا و موثر رسانه ملی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن بوده و فرهنگ و هنر این سرزمین قابل توجه است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی ظرفیت های زیادی دارد که می توان در راستای توسعه فرهنگی از آن بهره گرفت؛ اظهار کرد: ما ادعای معجزه نداریم؛ اما حتی اگر یک گام رو به پیشرفت هم برداریم عملکرد تاثیرگذاری خواهیم داشت.

درویش نژاد با تشریح برخی برنامه های این اداره کل در حوزه های مختلف؛ برای همکاری های مشترک در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان هم در این دیدار بر لزوم تعامل بیشتر بین دستگاه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم که صدا و سیما، روابط عمومی سایر اداره ها و سازمان هاست.

مهدی دهقان نیری افزود: صدا و سیمای مرکز همدان با کسب رضایتمندی ۸۰ درصدی مخاطبان عملکرد قابل قبولی دارد و مسئولان و اکثر مردم استان اخبار و برنامه های همدان را از طریق این شبکه پیگیری می کنند.

وی از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ هنری در همدان نام برد و گفت: در دوره های گذشته این جشنواره، تجربه خوبی در زمینه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم و این تجربه می تواند در برگزاری برنامه های دیگر این اداره کل هم ادامه داشته باشد.