مسئولان در برابر جوانان مسئولیت های سنگینی دارند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان با بیان اینکه امروزه مسئولان در برابر جوانان مسئولیت های سنگینی دارند، اضافه کرد: پویایی کشور در تمام حوزه‌ها در گروه داشتن نسل جوانی با انگیزه و شاداب است.  به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سعيد شاهرخي روز سه شنبه در نشست اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان همدان، اظهار […]

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان با بیان اینکه امروزه مسئولان در برابر جوانان مسئولیت های سنگینی دارند، اضافه کرد: پویایی کشور در تمام حوزه‌ها در گروه داشتن نسل جوانی با انگیزه و شاداب است.

 به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سعيد شاهرخي روز سه شنبه در نشست اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان همدان، اظهار کرد: در استان همدان نيز توجه جدي به امور جوانان شده است و در سه حوزه اشتغال، آموزش و ازدواج اقدامات موثري داشته ايم.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم در بین ستاد ساماندهی امور جوانان کشور گفت: در این ارزیابی با فاصله اندک در رتبه سوم قرار گرفتیم و باید از این پس جلسات ستاد با برنامه تر باشد تا گام های بلندتری برای رفع مشکلات و معضلات جوانان برداشته شود.
وي افزايش 88 درصدي تسهلات ازدواج جوانان استان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مشابه سال قبل را نشان از توجه ويژه دولت به امور جوانان دانست و گفت: دولت تدبير و اميد همواره درک صحيح از شرايط جوانان داشته است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان با بیان اینکه امروزه مسئولان در برابر جوانان مسئولیت های سنگینی دارند، اضافه کرد: پویایی کشور در تمام حوزه‌ها در گروه داشتن نسل جوانی با انگیزه و شاداب است.
وي با بیان اینکه استاندار همدان اعتقاد ویژه ای به جوانان دارد افزود: جوان باوری و جوان یاوری بایدبه یک فرهنگ در جامعه و ادارات تبدیل شود به طوری که مردم این موضوع را به خوبی لمس و باور کنند.
شاهرخی با بیان اینکه آموزش باید تداوم یافته و کیفیت را بالا برده و در راستای تشویق و تحکیم ازدواج اقدام شود، گفت: باید توجه به مسکن جوانان در دستور کار قرار گیرد و این موضوع در جلسات بعدی ستاد ساماندهی پیگیری شود.
معاون استاندار همدان اظهارکرد: ستاد ساماندهی جوانان در استان‌ها موظف به ایجاد هم افزایی فعالیت‌ها و استفاده بهینه از امکانات دستگاه‌ها، پرهیز از موازی کاری بین دستگاه‌ها و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در راستای غنی ساختن اوقات فراغت جوانان می باشند.
شاهرخی با اشاره به سند اوقات فراغت همدان در برنامه ششم توسعه گفت: این سند به طور مشروط تصویب شد تا اگر دستگاههای عضو نسبت به این سند ایرادی را دارند در جلسات تخصصی بررسی شود.
وی تصریح کرد: در این سند نباید تنها به دنبال کمی سازی بود و باید بر روی کیفیت برنامه های نیز تمرکز داشت و دستگاههای مرتبط نیز باید نظارت بیشتری بر روی اجرای این سند داشته باشند.