سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری نیازمند حمایت جدی تری است

رییس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری نیازمند حمایت جدی تری است. به گزارش “فردای همدان”، سید مسعود عسگریان در جمع خبرنگاران افزود: جذب سرمایه گذار در ایجاد ظرفیت های جدید شغلی در حوزه شهری، عامل مهم و تاثیرگذاری بر توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی […]

رییس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری نیازمند حمایت جدی تری است.

به گزارش “فردای همدان”، سید مسعود عسگریان در جمع خبرنگاران افزود: جذب سرمایه گذار در ایجاد ظرفیت های جدید شغلی در حوزه شهری، عامل مهم و تاثیرگذاری بر توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی شهر است،بر این اساس اهمیت توجه به حمایت های جدیتری از سرمایه گذاران پروژه های حوزه مدیریت شهری را بیش از پیش ایجاب می کند.

عسگریان در این خصوص اضافه کرد: شرط تحقق این مهم ایجاد امنیت و حفظ سرمایه و اعتمادسازی برای سرمایه گذار است، چرا که کسی که سرمایه خود را به مشارکت می گذارد روی بسیاری از مسائل دقت نظر و توجه همه جانبه دارد و به جزیی ترین مطلب و روند کار دقت می کند.

وی تاکید کرد: بر این اساس ضمن استقبال از حضور گسترده سرمایه گذاران حوزه شهری در بحث اقتصادی و گردشگری، شایسته است شهردار کلان شهر همدان ضمن همراهی بیشتر با سرمایه گذاران بخش خصوصی نسبت به تهیه بسته های حمایتی از سرمایه گذاران مراتب را جهت تصویب به شورای اسلامی شهرارائه دهد.

رییس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذار تنها نباید در حد شعار بماند اضافه کرد: اگر حمایت واقعی از سرمایه گذار در مدیریت شهری صورت پذیرد شاهد دستاوردهای مثبت و توفیق در مسیرتوسعه شهر خواهیم بود.