با تلاش استاندار 3رتبه اول تسهيلات اشتغال کشور به همدان اختصاص يافته است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت:به رئيس جمهوري اطلاع داده ايم که محمدناصر نيکبخت استاندار همدان بدون حاشيه کار مي کند و با تلاش وي 3رتبه اول تسهيلات اشتغال کشور به همدان اختصاص يافته است. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علي ربيعي روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان همدان در شهرستان رزن با […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت:به رئيس جمهوري اطلاع داده ايم که محمدناصر نيکبخت استاندار همدان بدون حاشيه کار مي کند و با تلاش وي 3رتبه اول تسهيلات اشتغال کشور به همدان اختصاص يافته است. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علي ربيعي روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان همدان در شهرستان رزن با تاکيد بر اينکه ثبات به بازار بازمي گردد، اضافه کرد: با برنامه هاي اشتغال، حفاظت از زندگي مردم و کاهش فقر مطلق از تحريم ها عبور مي کنيم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي ادامه داد: دولت با استمهال وام هاي کشاورزان آسيب ديده از خشکسالي و حوادث به مدت 2سال موافقت کرده است.
ربيعي با بيان اينکه مشکل بيمه راننده هاي کاميون حل شده است، گفت: به رئيس جمهوري اطلاع داده ايم که محمدناصر نيکبخت استاندار همدان بدون حاشيه کار مي کند و با تلاش وي 3رتبه اول تسهيلات اشتغال کشور به همدان اختصاص يافته است.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي تاکيد کرد: بايد ارتباطات را با بدنه اجتماعي افزايش دهيم و اعتماد و سرمايه اجتماعي را به جامعه برگردانيم.
ربيعي ادامه داد: تاکيد رهبر معظم انقلاب بر رفتن به ميان مردم و بودن با لايه ها و اقشار مختلف مردم است و معظم له فرمودند به روبان بريدن اکتفا نشود و با کارگران نشسته و صحبت شود.
وي اضافه کرد: در همين چارچوب است که براي چندمين بار به استان همدان آمده ام و خوشحالم اعلام کنم که در دولت دوازدهم بيش از 22 هزار کيلومتر سفر زميني به استان ها داشته ام.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب تاکيد داشتند که بايد کارها را به نحو مطلوب انعکاس دهيم، افزود: تحريم ها، زندگي اجتماعي مردم را با هدف شوراندن مردم عليه دولت هدف قرار گرفته است؛ اما تجربه ثابت کرده است که اين توطئه موفق نمي شود.
ربيعي با بيان اينکه سازمان بهزيستي در خط مقدم مقابله با آسيب هاي اجتماعي فعاليت مي کند، يادآوري کرد: دستاوردهاي اين سازمان نقش موثري در حوزه کاهش معضلات اجتماعي داشته است.
کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان همدان امروز با حضور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و اعضاي کميسيون اجتماعي مجلس در شهرستان رزن از توابع استان همدان برگزار شد.
ربيعي به منظور شرکت در کارگروه اشتغال و شوراي اداري به استان همدان سفر کرده و بهره برداري از درمانگاه شهرستان رزن از ديگر برنامه هاي سفر يک روزه وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي به استان همدان است.
گفتني است، تعهد اشتغال استان همدان در سال 96 بيش از 19 هزار و 800 شغل بوده است که تاکنون بيش از 28 هزار شغل ايجاد شده که بيشتر از تعهد است.

به نقل از ایرنا