همدان می تواند یک شهر موفق در حوزه گردشگری باشد

آرتور هاکوپیان دبیر سوم سفارت ارمنستان گفت: همدان مردم مهربان و مهمان نوازی دارد و این نشان می دهد که شهر همدان می تواند در حوزه گردشگری موفق باشد. به گزارش “فردای همدان”، آرتور هاکوپیان با بیان اینکه بعد از بازدید غار علیصدر تحت تاثیر قرار گرفتم، اظهار کرد: در طول اقامتم در ایرا ن […]

آرتور هاکوپیان دبیر سوم سفارت ارمنستان گفت: همدان مردم مهربان و مهمان نوازی دارد و این نشان می دهد که شهر همدان می تواند در حوزه گردشگری موفق باشد.

به گزارش “فردای همدان”، آرتور هاکوپیان با بیان اینکه بعد از بازدید غار علیصدر تحت تاثیر قرار گرفتم، اظهار کرد: در طول اقامتم در ایرا ن یک چنین غاری را ندیده بودم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی این رویداد تاکنون به خوبی انجام شده بود، افزود: همدان مردم مهربان و مهمان نوازی دارد و این نشان میدهد که شهر همدان می تواند یک شهر موفق در حوزه گردشگری باشد.

هاکوپیان ادامه داد: قطعا وقتی به کشورم برگردم به مردم ارمنستان خواهم گفت شهر همدان مقصد خوبی برای گردشگران خواهد بود و از مردم همدان هم میخواهم به ارمنستان سفر کنند تا با قابلیت ها و فرهنگ کشور ارمنستان بهتر آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک تبادلات خوبی در حوزه گردشگری بین دو کشور برقرار کنیم.

انتهای پیام/