بخش ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) در ملایر احداث مي‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از ساخت بخش ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با همت اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف خبر داد.به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” پژمان جعفری اظهار کرد: با توجه به موقوفه بودن روستاهای ازناو و دشت‌آباد در جلسه‌ای که با مسؤولان بنیاد مسکن، اعضای شورا، […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از ساخت بخش ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با همت اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف خبر داد.به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” پژمان جعفری اظهار کرد: با توجه به موقوفه بودن روستاهای ازناو و دشت‌آباد در جلسه‌ای که با مسؤولان بنیاد مسکن، اعضای شورا، نماینده فرمانداری و مسوولان مربوطه برگزار شد قرار است مشکل سند مالکیت این روستاها حل شود.
وی با بیان اینکه در این راستا ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی موقوفه این دو روستا تعیین تکلیف می‌شود گفت: از هفته آینده طرح اخذ سند مالکیت برای این دو روستا انجام می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه اداره اوقاف در راستای نیت واقف اقدامات فرهنگی، درمانی و آموزشی انجام می‌دهد گفت: جلسه‌ای با مسؤولان بهداشت شهرستان، نماینده مردم ملایر در مجلس و مدیرکل اوقاف استان برگزار شده که مشکلات بهداشت ملایر بررسی شد.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد اداره اوقاف ملایر در راستای نیت واقف مرحوم سیف‌الدوله نسبت به ساخت و تجهیز بخش ۳۲ تختخوابی بیمارستانی امام حسین(ع) ملایر اقدام کند.
جعفری اضافه کرد: در این زمینه اداره اوقاف مبلغ یک‌میلیارد تومان در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار می‌دهد که نسبت به ساخت و تجهیز این بخش و سایر بخش‌های این بیمارستان اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولید ملی و فرمایشات مقام معظم رهبری اداره اوقاف ملایر اقدام به تخفیف و تقسیط اجاره واحدهای تجاری خیابان۳۲ متری شهید مطهری کرده است، تصریح کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تجاری از این طرح برخوردار می‌‎شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: این طرح بستگی به همکاری و تعامل صاحبان این واحدها دارد که فرصت مغتنمی برای فروشندگان و تولیدکنندگان مبل و منبت است.
وی از ساخت ۶ کلاس درس توسط اداره اوقاف ملایر در مدرسه فخرالحاجیه در خیابان فخریه ملایر خبر داد و افزود: برای ساخت این تعداد کلاس ۱۸۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.
جعفری اضافه کرد: یک کلاس درس نیز در دبستان سیف‌الدوله «۳» نیز با هزینه ۲۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.
وی از تجهیز کامل سالن سلف سرویس دبیرستان نمونه سیفیه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز حدود یکصد میلیون تومان برای خرید ۵۰۰ صندلی و ۵۰ میز و نصب سقف کاذب این دبیرستان در نظر گرفته شده است.