کودک ربوده شده در آغوش رئیس پلیس استان همدان

رئیس پلیس استان همدان گفت: کودک ربوده شده صحیح و سالم در اختیار خانواده اش قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، سردار کامرانی صالح در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس اعلام داشت : روز گذشته در ساعت حدود 20 و 30 دقیقه در محله متخصصین همدان دو نفر سارق با خودرو ام وی […]

رئیس پلیس استان همدان گفت: کودک ربوده شده صحیح و سالم در اختیار خانواده اش قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، سردار کامرانی صالح در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس اعلام داشت : روز گذشته در ساعت حدود 20 و 30 دقیقه در محله متخصصین همدان دو نفر سارق با خودرو ام وی ام اقدام به ربودن کودک شش ساله ای نمودند که پس از اطلاع خانواده کودک به پلیس 110 بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس استان اعلام داشت با توجه به اینکه سارقین تقاضای وجه و سکه از خانواده کودک نموده بودند کاراگاهان آگاهی با اقدامات کارشناسی و تحقیقات پلیسی و با هماهنگی با خانواده مذکور در محل ملاقات حاضر و سارق که با موتورسیکلت برای گرفتن وجه و سکه آمده بود دستگیر شد.

کامرانی‌صالح در ادامه افزود  پس از دستگیری متهم خوشبختانه کودک نیز که شب گذشته در اختیار سارقین بوده صحیح و سالم در اختیار خانواده قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان  اعلام داشت پلیس استان در کمتر از 24 ساعت توانست این کودک را به آغوش خانواده برگرداند و موجبات خشنودی پدر و مادر این کودک را فراهم نماید.

کامرانی صالح افزود اعتماد و همکاری مردم با پليس میتواند توفیقات نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و ارتقاء سطح احساس امنیت فراهم نماید.

انتهای پیام/