حضور تیم فوتسال باشگاه متحد ازندریان در مسابقات فوتسال لیگ نونهالان کشور

تیم منتخب نونهالان باشگاه فوتسال متحد ازندریان بخش جوکار شهرستان ملایر به مسابقات لیگ فوتسال نونهالان کشور اعزام و در هفته اول این لیگ قدرتمندانه حاضر شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” تیم منتخب فوتسال باشگاه متحد ازندریان که در رده سنی نونهالان در مسابقات لیگ فوتسال نونهالان کشور شرکت کرده در هفته اول این […]

تیم منتخب نونهالان باشگاه فوتسال متحد ازندریان بخش جوکار شهرستان ملایر به مسابقات لیگ فوتسال نونهالان کشور اعزام و در هفته اول این لیگ قدرتمندانه حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” تیم منتخب فوتسال باشگاه متحد ازندریان که در رده سنی نونهالان در مسابقات لیگ فوتسال نونهالان کشور شرکت کرده در هفته اول این مسابقات با انجام سه دیدار تا به امروز خوش درخشیده و قدرتمندانه حاضر شده است.
این تیم که به مربیگری رسول معارفوند و سرپرستی و مدیریت علیرضا طالبی مسئول هیئت فوتبال ازندریان در این مسابقات حضور پیدا کرد,توانست با انجام سه دیدار خوب و جذاب در ردیف دوم جدول گروه خود قرار بگیرد
اکبری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر نیز از تلاش این نونهالان عزیزتقدیر و تشکر کرده و با پیامی برد شیرین آنها را مقابل تیم برازجان تبریک گفتند .
هیئت فوتبال شهرستان ملایر نبز با پیامی پیروزی این تیم مقابل تیم براز جان را تبریک گفته و برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.
شایان ذکر است تیم فوتسال نونهالان متحد ازندریان توانست در یک بازی خوب و حساب شده در دیدار مقابل تیم براز جان ,با نتیجه 6 بر 4 این تیم را شکست دهد و به ردیف دوم گروه خود صعود کند
گفتنیست مسابقات لیگ فوتسال نونهالان کشور به میزبانی سه استان بوشهر , گلستان و فارس برگزار خواهد شد که تیم فوتسال نونهالان باشگاه متحد ازندریان تنها نماینده استان همدان در این مسابقات میباشد که در سال گذشته نیز قهرمان مسابقاتت فوتسال لیگ نونهالان استان شده و مجوز حضور در این مسابقات را دریافت کرده است .