پیام مدیرکل ورزش و جوانان همدان به افتخار آفرینان تیم ملی فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در پیامی از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی بخاطر بازی جوانمردانه فکورانه، و شجاعانه تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان بعد از بازی فکورانه،جوانمردانه و شجاعانه تیم ملی فوتبال کشورمان در […]

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در پیامی از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی بخاطر بازی جوانمردانه فکورانه، و شجاعانه تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان بعد از بازی فکورانه،جوانمردانه و شجاعانه تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی و به خصوص بازی برابر پرتغال با صدور ‌پیامی از تک تک بازیکنان و مربیان تیم ملی تقدیر و تشکر‌ کرد.
منعم در پیام تبریک خود آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر اراده و شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند و فوتبالیست های سروقامت ایران اسلامی در برابر تیمهای قدرتمند جهان همچون اسپانیا و پرتغال با نمایشی خیره کننده و مسابقه فکورانه،جوانمردانه و جسورانه غیرت و‌ غرور ایرانی را به نمایش گذاشته و با مبارزه جانانه و نبرد شجاعانه، غرور ملی و همبستگی،شادی و نشاط را به ملت ایران هدیه دادند و برگی دیگر بر تاریخ افتخارات ورزش کشورمان افزودند.
بدینوسیله به نیابت از جامعه ورزش و جوانان استان همدان از حمایت های دریغ ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و به ویژه از تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال و کادر فنی که با بازی جوانمردانه و فداکارانه در جام جهانی2018 ملت را شاد کردند و شگفتی آفریدند تقدیر و تشکر می نمایم.