همدان در ارائه خدمات درمانی غرب کشور نمونه می شود

استاندار همدان عنوان کرد: اين استان به دليل موقعيت برجسته ارتباطي و جغرافيايي در ارائه خدمات بهداشتي و درماني غرب کشور به عنوان نمونه انتخاب مي شود. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”محمدناصر نيکبخت روز پنجشنبه در ستاد بازآفريني شهري پايدار استان همدان گفت: در ديدار هفته جاري با وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که […]

استاندار همدان عنوان کرد: اين استان به دليل موقعيت برجسته ارتباطي و جغرافيايي در ارائه خدمات بهداشتي و درماني غرب کشور به عنوان نمونه انتخاب مي شود.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”محمدناصر نيکبخت روز پنجشنبه در ستاد بازآفريني شهري پايدار استان همدان گفت: در ديدار هفته جاري با وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که به همراه نمايندگان استان برگزار شد، تصميم هاي مهمي براي بهبود حوزه بهداشت و درمان اين استان گرفته شد.

وي اظهار داشت: در اين نشست همه درخواست هاي استان همدان پذيرفته شد که يک نمونه آن ايجاد بيمارستان هزار تختخوابي همدان است.

نماينده عالي دولت در همدان گفت: اين استان در حوزه بهداشت و درمان به مناطق غرب کشور خدمت رساني مي کند به اين دليل نيازهاي غرب کشور را در اين حوزه ديده شده است.

نيکبخت همچنين به ديدار با وزير امور خارجه براي برنامه هاي ‘همدان 2018 ‘ اشار کرد و افزود: دکتر ظريف وزير امور خارجه از درخواست ها حمايت کرد و قول همکاري براي اجراي بهتر رويداد همدان 2018 را دادند.وي عنوان کرد که معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيز استان همدان را در اجراي برنامه هاي همدان 2018 پيشرو و خوب ارزيابي کردند.

نيکبخت تاکيد کرد: روند امور استان با وحدت و همدلي همه مسئولان و همراهي نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي با جديت و خوبي در حال انجام است و کارهاي بزرگي براي استان در حال انجام است.

استاندار همدان گفت: تلاش هاي خوبي در استان در اجراي دستور رئيس جمهور انجام شده و بايد تلاش ها بيشتر شود.وي تاکيد کرد: سعي استان همدان بر اين است که در اجراي طرح بازآفريني شهري از استانهاي پيشرو باشد و استان پايلوت قرار گيرد.

معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت بازآفريني شهري ايران نيز در ستاد بازآفريني شهري پايدار استان همدان گفت: برنامه بازآفريني شهري از پشتيباني تجربي سه برنامه قبلي برخوردار است.

هوشنگ عشايري افزود: برنامه بازآفريني شهري محله محور است و هر محله فرهنگ خود را دارد.وي اظهار داشت: حسن بزرگ برنامه باز آفريني شهري مبتني بودن بر برنامه اقدام مشترک است و با پيگيري استاندار همدان و بر اساس بررسي و مقايسه هاي انجام شده ، اين استان پيشتاز جدي بازآفريني شهري است.

عشايري تاکيد کرد: انتظار مي رود در ستاد شهرستانها در برنامه مشترک سهم ها مشخص و در ستاد استان تصويب و نقش ها ايفا شود.

معاون وزيرراه و شهرسازي گفت: اقدام هاي انجام گرفته در همدان در زمينه بازآفريني شهري بسيار خوب است و گزارش آن به رئيس جمهوري در جلسه تيرماه با حضور استاندار و شهردار ارائه خواهد شد.

همدان يکي از استان‌هاي ايران با مرکزيت شهر باستاني همدان است.استان همدان از لحاظ جمعيت، چهاردهمين و از لحاظ مساحت، بيست و سومين استان کشور محسوب مي‌شود.

به نقل از ایرنا