مراسم هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در همدان برگزار شد

به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان و با حضور مسئولان استانی مراسم هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” وز جمعه مراسم گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه علی میرزای همدان برگزار شد. […]

به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان و با حضور مسئولان استانی مراسم هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” وز جمعه مراسم گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه علی میرزای همدان برگزار شد.
این مراسم با حضور دکتر حاجی بابایی و امیر خجسته نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، پیشکسوتان کشتی و ورزش زورخانه ای استان های همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام برگزار شد.
در این مراسم انجام ورزش باستانی توسط تیم منتخب پیشکسوتان و جوانان فعال در این رشته در بخش های شنا، میل بازی، کباده، چرخ چمنی و تیز و سنگ انجام شد.
گفتنی است هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه هر ساله به مناسبت سالروز نبرد امام علی(ع) و عمر ابن عبدود از بزرگترین دشمنان اسلام و پیروزی امیرالمومنین(ع) بر او گرامی داشته می‌شود.