شهر همدان ظرفیت راه اندازی 10 خانه بوم گردی دارد

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان نیز در این خصوص با بیان اینکه باید ظرفیت واقعی خانه مسافرها و هتل ها در همدان مشخص باشد، گفت: این معضل باید توسط بخش خصوصی و زیر نظر دستگاه های متولی از جمله میراث فرهنگی و شهرداری ساماندهی شود. به گزارش “فردای همدان”، سید مسعود […]

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان نیز در این خصوص با بیان اینکه باید ظرفیت واقعی خانه مسافرها و هتل ها در همدان مشخص باشد، گفت: این معضل باید توسط بخش خصوصی و زیر نظر دستگاه های متولی از جمله میراث فرهنگی و شهرداری ساماندهی شود.

به گزارش “فردای همدان”، سید مسعود عسگریان با بیان اینکه بخش خصوصی باید برای ساماندهی خانه مسافرها به شورای شهر همدان برنامه ارائه دهد، گفت: بهتر است کانکس های راهنمای گردشگران به صورت آزمایشی در دو ورودی شهر همدان برای راهنمای مسافران مستقر شود.

وی با بیان اینکه اگر هم اکنون به فکر ساماندهی خانه مسافرها نباشیم روز به روز بر تعداد واحدهای غیرمجاز افزوده می شود، گفت: برای جمع آوری افراد غیر مجاز  باید ظرفیت مجاز برای مسافرین ایجاد کرده و در ساماندهی باید ظرفیت اسمی واقعی از مجموعه خانه مسافرها و هتل ها تعریف شود و طرح توسط بخش خصوصی زیر نظر میراث فرهنگی و شهرداری اجرا شود.

عسگریان با بیان اینکه باید دستگاه های متولی با هم هماهنگ باشند، گفت: دستگاه های متولی باید پای کار بیایند اما شورای شهر همدان از ورود بخش خصوصی در راستای ساماندهی این معضل حمایت می کند.

وی با تاکید بر فعالیت بخش خصوصی برای توسعه خانه های بوم گردی در همدان  نیز عنوان کرد: شهر همدان ظرفیت راه اندازی حداقل 10 خانه بوم گردی را دارد.

انتهای پیام/