وزیر بهداشت با ساخت بیمارستان هزار تختخوابی همدان موافقت کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با احداث بیمارستان هزار تختخوابی امام خمینی (ره) در همدان موافقت کرد و خواستار پیگیری برای شتاب گیری در روند آغاز عملیات اجرایی این طرح شد. به گزارش “فردای همدان”، حسن قاضی زاده هاشمی در نشست با استاندار و مجمع نمایندگان همدان بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با احداث بیمارستان هزار تختخوابی امام خمینی (ره) در همدان موافقت کرد و خواستار پیگیری برای شتاب گیری در روند آغاز عملیات اجرایی این طرح شد.
به گزارش “فردای همدان”، حسن قاضی زاده هاشمی در نشست با استاندار و مجمع نمایندگان همدان بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های موجود در همدان این استان ظرفیت احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی را دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسئولان و نمایندگان استان همدان در خانه ملت خواست با هماهنگی و پیگیری این طرح را به پایان برسانند.
وی با بیان اینکه باید به نیازهای شهرستان ها توجه ویژه ای شود، اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی همدان باید در زمینه جذب دانشجو در رشته های پزشکی برای افراد بومی امتیازهای مناسبی در نظر بگیرد.

انتهای پیام/