داور همدانی راهی مسابقات گرند اسلم ویمبلدون می‌شود

سیدعادل برقعی، داور همدانی تنیس در مسابقات معتبر ویمبلدون حضور پیدا می کند. ‌‌   به گزارش “فردای همدان”، در حالی مسابقات تنیس ویمبلدون در سال 2018 که یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای معتبر تنیس به شمار می آید از هفته آینده به میزبانی انگلیس آغاز می‌شود که از سوی فدراسیون جهانی تنیس، نمایندگان ایران برای […]

سیدعادل برقعی، داور همدانی تنیس در مسابقات معتبر ویمبلدون حضور پیدا می کند. ‌‌

 

به گزارش “فردای همدان”، در حالی مسابقات تنیس ویمبلدون در سال 2018 که یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای معتبر تنیس به شمار می آید از هفته آینده به میزبانی انگلیس آغاز می‌شود که از سوی فدراسیون جهانی تنیس، نمایندگان ایران برای حضور در این تورنمنت دعوت شدند.

 

این رقابت‌ها پر بیننده‌ترین رویداد تنیسی محسوب می‌شود و مهمترین شاخصه آن زمینی است که این بازی‌ها روی آن انجام می‌شود. مسابقات استرالیا و آمریکا بروی کفپوش (Hard Court) و رولان گاروس بر روی خاک رس برگزار می‌شود، اما در ویمبلدون، قهرمانان باید بروی زمین‌های چمن به مصاف یکدیگر بروند.

 

مسابقات تنیس ویمبلدون همه ساله برگزار می‌شود و این بار نیز از سوی فدراسیون جهانی تنیس (ITF) علی نیلی داور نشان طلا، سیدعادل برقعی داور نشان برنز، سیدامیرحسین موسوی، شروین صفوی، مسیح صلاح و سینا ابراهیمیان داوران نشان سفید کشورمان برای حضور در این رویداد دعوت شدند.

 

این رقابت‌ها از 4 تیر ماه با برگزاری جدول مقدماتی آغاز و به مدت 3 هفته و با برگزاری جدول اصلی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/