شهرداران شهرهای جاده ابریشم به همدان می آیند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان و رئیس کمیته امور بین الملل رویداد همدان 2018 نیز گفت: این کمیته برگزاری حدود 11 رویداد بین المللی در قالب رویداد همدان 2018 را در دست اقدام دارد. به گزارش “فردای همدان”، علی اصغر زبردست افزود: رایزنی ها با دکتر ظریف برای برگزاری اولین نشست […]

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان و رئیس کمیته امور بین الملل رویداد همدان 2018 نیز گفت: این کمیته برگزاری حدود 11 رویداد بین المللی در قالب رویداد همدان 2018 را در دست اقدام دارد.

به گزارش “فردای همدان”، علی اصغر زبردست افزود: رایزنی ها با دکتر ظریف برای برگزاری اولین نشست سفرای خارجی مستقر در جمهوری اسلامی به همراه رایزن های فرهنگی و اقتصادی آنان در همدان انجام شد و حدود 250 نفر از سفرا و رایزنان فرهنگی و اقتصادی آنان در 21 و 22 تیرماه در این نشست شرکت می کنند.

وی ادامه داد: نشست تعدادی از سفرای جمهوری اسلامی و رایزن های بازرگانی و اقتصادی ایران در خارج از کشور نیز در مردادماه به میزبانی همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی و تخصصی شهرهای جهانی سفال و سرامیک و مبل و منبت نیز در 30 مرداد تا پنج شهریورماه در همدان برگزار می شود.

زبردست با بیان اینکه نمایندگان 140 کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند گفت: حدود 15 مهمان ویژه به عنوان سخنران این برنامه حضور می یابند.

رئیس کمیته امور بین الملل رویداد همدان 2018 بیان کرد: روز اول شهریور نیز به مناسبت روز همدان و بزرگداشت بوعلی ، همایش طب سینوی توسط دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و از حدود 50 دانشمند بزرگ در این زمینه در سراسر جهان دعوت شده اند که از 31 مرداد تا 2 شهریور در همدان حضور دارند.

زبردست از برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم خبر داد و گفت: این نشست برای همدان می تواند مثمر ثمر باشد چرا که همدان در کریدور جاده ابریشم که حدود 300 شهر در این مسیر قرار دارند، است.
انتهای پیام/