نمایشگاه عکس ترنم حیات افتتاح شد

نمایشگاه عکس ترنم حیات با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در هفته محیط زیست افتتاح شد. به گزارش “فردای همدان”، در این نمایشگاه 90 اثر از جلوه های حیات وحش استان همدان که توسط علی ثقفی ثبت شده است، در معرض دید علاقه […]

نمایشگاه عکس ترنم حیات با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در هفته محیط زیست افتتاح شد.

به گزارش “فردای همدان”، در این نمایشگاه 90 اثر از جلوه های حیات وحش استان همدان که توسط علی ثقفی ثبت شده است، در معرض دید علاقه مندان به محیط زیست و طبیعت استان قرار گرفته است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: ثبت این آثار کار ساده ای نیست و نیاز به پویایی، انگیزه و علاقه مندی بالا دارد.

 

رضا قیاسی ادامه داد: استان همدان شایستگی های زیادی در همه زمینه ها دارد و باید این شایستگی ها به عموم معرفی شود.

 

وی با اشاره به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری با حضور 180 کشور جهان در همدان گفت: رویداد همدان 2018، محمل مناسبی برای معرفی داشته ها و شایستگی های استان است و لازم است ظرفیت های همه جانبه همدان به جهان در خلال این رویداد معرفی شود.

 

وی خواستار برگزاری نمایشگاه عکس حیات وحش استان همدان در حاشیه برگزاری اجلاس WTO شد و گفت: همه مناطق استان همدان فرصتی برای معرفی در رویداد همدان 2018 دارند و باید از این فرصت نهایت استفاده برده شود.

 

گفتنی است این نمایشگاه تا 24 خرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی برپا است و علاقه مندان می توانند صبح و بعد از ظهر از آثار نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای پیام/