گرانی، آمریکای داخلی است

‍ نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه استخوان های مردم زیر فشارهای اقتصادی خرد می‌شود، گفت: ۳۴ هزار خودروقاچاق لوکس وارد کشور شده است. به گزارش “فردای همدان”،  امیر  خجسته در نشست علنی امروز (یکشنبه  20خردادماه) در نطق میان دستور، گفت: از حضور  حماسی مردم  در روز   قدس تشکر  می‌کنم  وهمچنین  شاهد بودیم  […]

‍ نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه استخوان های مردم زیر فشارهای اقتصادی خرد می‌شود، گفت: ۳۴ هزار خودروقاچاق لوکس وارد کشور شده است.

به گزارش “فردای همدان”،  امیر  خجسته در نشست علنی امروز (یکشنبه  20خردادماه) در نطق میان دستور، گفت: از حضور  حماسی مردم  در روز   قدس تشکر  می‌کنم  وهمچنین  شاهد بودیم  مردم در روز قدس،صدای الموت آمریکا و الموت اسرائیل را سر دادند.

نماینده مردم همدان در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از بحثهای  بنده در  نطق مذکور رهاشدن بازار و قیمتهای  نجومی  در رابطه با اقلام واجناس  است تصریح کرد: نارضایتی مردم را در رابطه  با اقلام  واجناس خوراکی ها  مشاهده می‌کنیم، چرا بازار رها شده است، چرا کسی قیمت گذاری را کنترل نمی‌کند وهمه سکوت کردند.

خجسته افزود: عکس العملی نسبت به بالا رفتن  نرخ اقلام و اجناس  وجود ندارد و ما مشاهده می کنیم که نرخ گوشت تا 60الی 65 هزار تومان  افزایش پیدا می‌کند اما کسی این افزایش را کنترل نمی کند و همچنین  این افزایش را در عرصه های ساختمان ، خودرو  نیز مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه  داد: زمانی که به مغازه سرکوچه برای خرید پفک نیز مراجعه می کنید، می گویند دلار افزایش داشته است بنابراین بر مبنای  دلار با شما  صحبت می‌کنیم آیا هر دلار 4200 تومان است یا 6500 الی 7هزار تومان؟

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: نرخ اجناس هم اکنون سر سام آور افزایش پیدا می‌کند، همکاران  ما در  مجلس چه کاری انجام دادیم ، تیم اقتصادی  دولت، دستگاه های نظارتی ، تعزیرات کدام قسمت را قیمت گذاری کردید، چرا به داد مردم نمی رسید.

وی ادامه داد: چرا هرکسی خودش قیمت گذاری می کند و چرا کسی به داد مردم نمی رسد؟ اگر کنترل و برنامه ریزی نداشته باشیم و دستگاه های نظارتی ورود نکند و تیم اقتصادی دولت ونظارت مجلس و قوه قضاییه  نباشد ما آینده خوبی برای  کشور  مشاهده نمی کنیم، بنابراین دوستان نباید اجازه دهیم بیش از این فشار بر مردم وارد شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مردم زیر فشارهای اقتصادی استخوانشان خرد می شود تصریح کرد: با بالا رفتن دلار  و بی ارزش شدن  پول ملی ،حقوق 2میلیون  تومان، یک میلیون تومان شده  است بنابراین تورم و فشار سنگین بر روی دوش مردم را آیا کنترل کردیم.

خجسته  افزود:  مردم منتظرند همکاران مجلس، دولت محترم، تیم اقتصادی و قوه قضاییه به  داد مردم برسید، امروز مشکل مهم جامعه ما و آمریکای داخلی گرانی  است  و ما از  اسرائیل آسیب نخواهیم دید و از  نارضایتی  ها  که ایجاد می کنیم  و همه سکوت کردند وکسی هم  عکس العمل نشان  نمی دهد آسیب می بینیم.

وی ادامه داد:  از  دولت و همکاران مجلسی می‌خواهم هرچه زودتر به طور اضطراری  قیمت ها را کنترل کنند و متناسب با  درآمد مردم نه متناسب با دلار 7 هزار تومان  که  روز به روز  نیز در حال افزایش است لذا از ریاست محترم  جلسه در خواست، جلسه اضطراری  برای معیشت مردم وکنترل بازار را دارم.

انتهای پیام/