جزئیات دستگیری سارق نوزاد ۲ روزه در همدان

جامعه: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق نوزاد دو روزه در کمتر از ۲۴ ساعت در این استان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش سرقت نوزاد پسر دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره […]

جامعه: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق نوزاد دو روزه در کمتر از ۲۴ ساعت در این استان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش سرقت نوزاد پسر دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات اولیه و حضور ماموران در بیمارستان و بررسی دوربین درب پشت بیمارستان مشخص شد، مردی با در دست داشتن قنداقه یک طفل از آن در خارج و سوار بر یک دستگاه تاکسی پراید شده و بعد از حدود پنج دقیقه خانمی از در بیمارستان خارج و پس از سوار شدن به تاکسی محل را ترک می‌کنند.

 

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با تعامل صورت گرفته با واحد تاکسیرانی، یکی از رانندگان در این خصوص شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، راننده تاکسی در اظهاراتش گفت، در جلو بیمارستان فاطمیه برای مسافرکشی توقف کرده بودم که خانمی که خود را ساکن یکی از مناطق شهر همدان معرفی می‌کرد به من مراجعه و بیان داشت فرزندم در بیمارستان است، در درب پشت بیمارستان توقف کن تا ما را به منزل برسانی.

 

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: راننده در ادامه اظهاراتش افزود، من در کوچه پشت بیمارستان منتظر آمدن وی شده و پس از پارک کردن خودرو به محوطه بیمارستان رفتم و آن خانم بچه را به من داد و بعد از حدود ۵ دقیقه آمد و سوار خودرو شده و او را به منزلش رساندم.

 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: منزلی که احتمال می‌رفت طفل ربوده شده در آن جا باشد شناسایی و در بازرسی از آن، طفل مورد نظر مشاهده و به همراه متهمه برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

وی عنوان کرد: در تحقیقات فنی و بازجویی‌های صورت گرفته، متهمه در اظهاراتش گفت، حدود ۱۰ سال است که ازدواج کرده ام و به دلائل پزشکی نمی‌توانم بچه دار شوم؛ به همین دلیل تصمیم به ربودن یک طفل پسر از بیمارستان گرفتم.

 

سردار کامرانی صالح افزود: متهمه ادامه داد، با توجه به این که من به علت نازایی مدتی در بیمارستان  محل حادثه بستری بودم و کارکنان زن بیمارستان مرا می‌شناختند، پس از شناسایی سوژه خود و به دست آوردن مشخصات مادر طفل با برنامه قبلی به بیمارستان رفته و به اتاقی که مادر و طفل در آن استراحت می‌کردند وارد شده و به مادر طفل گفتم فرزندت دارای ناراحتی بینایی است که باید توسط پزشک متخصص معاینه و درمان شود و با این ترفند طفل را از وی گرفته و از بیمارستان خارج شدم.

 

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: طفل پس از اخذ نظریه سلامتی و معاینه توسط پزشک و با حضور ماموران حراست بیمارستان فاطمیه و دانشگاه علوم پزشکی، به مادرش تحویل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: میزان