رنگ رنگ نقاشی در همدان روی صحنه می رود

گروه فرهنگ و هنر: دستیار کارگردان نمایش رنگ رنگ نقاشی گفت: نمایش رنگ رنگ نقاشی از امروز، ساعت 19 در مجتمع آوینی همدان روی صحنه می رود.     رامین خزایی در گفت و گو با خبرگار “فردای همدان”، اظهار داشت: نمایش رنگ رنگ نقاشی از دهم مردادماه به مدت ۲۰ روز در سالن اصلی […]

گروه فرهنگ و هنر: دستیار کارگردان نمایش رنگ رنگ نقاشی گفت: نمایش رنگ رنگ نقاشی از امروز، ساعت 19 در مجتمع آوینی همدان روی صحنه می رود.

 

 

رامین خزایی در گفت و گو با خبرگار “فردای همدان”، اظهار داشت: نمایش رنگ رنگ نقاشی از دهم مردادماه به مدت ۲۰ روز در سالن اصلی مجتمع آوینی برگزار می شود‌.
دستیار کارگردان نمایش رنگ رنگ نقاشی با اشاره به اینکه قیمت بلیت های این نمایش ۱۰ هزار تومان است، یادآورشد: قیمت بلیت ها برای ادارات ۳۰ درصدتخفیف و برای مهدهای کودک نیم بها است.
خزایی افزود: روز چهارشنبه ۱۳ مرداد خبرنگاران می توانند باداشتن کارت خبرنگاری در این نمایش حضور داشته باشند.
وی موضوع این نمایش را تابلو نقاشی نیمه کاره عنوان کرد و ادامه داد: در پایان نمایش کودکان تماشاچی به رنگ آمیزی تابلوی نیمه کاره کمک می کنند.
دستیار کارگردان نمایش رنگ رنگ نقاشی به اجرای این نمایش در شهرهای دیگر کشور اشاره کرد و گفت: این نمایش منتخب جایزه یونیسیف است.

خزایی در ادامه با اشاره به اینکه برای بازی این نمایش چهار بازیگر از تهران آمده اند، بیان کرد: البته به دلیل دیر اطلاع رسانی شدن دو تن از بازیگران به نمایش نرسیدند و به همین دلیل مجبور شدیم که به سختی از همدان بازیگر برای نمایش جذب کنیم و در کل در این نمایش 6 بازیگر ایفای نقش می کنند.

گفتنی است: نمایش رنگ رنگ نقاشی به نویسندگی عباس دوست قرین و کارگردانی بهرام دوست قرین است.