فامنین فاقد سالن ورزشی استاندارد است

ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین گفت: متاسفانه فامنین تنها شهرستان استان است که جهت برگزاری مسابقات مهم فاقد سالن ورزشی استاندارد است. به گزارش “فردای همدان”، حسین قراگوزلو اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری چندین میزبانی کشوری و استانی در طول سال جاری و علیرغم وجود استعداد ها […]

ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین گفت: متاسفانه فامنین تنها شهرستان استان است که جهت برگزاری مسابقات مهم فاقد سالن ورزشی استاندارد است.

به گزارش “فردای همدان”، حسین قراگوزلو اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری چندین میزبانی کشوری و استانی در طول سال جاری و علیرغم وجود استعداد ها و ظرفیت های بالا، در شهرستان فامنین سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات ورزشی وجود ندارد و این خلع ورزشی همیشه و بخصوص در زمان میزبانی فامنین در مسابقات مهم کشوری خود را نمایان نموده و فعالیت33هیئت ورزشی،حضور دو تیم در مسابقات فوتسال استانی و کسب بالای100عنوان ملی و استانی درسال حاکی از ورزش دوستی مردم این دیار دارد، ولی هنوز این شهرستان از داشتن یک سالن استاندارد با سکوی تماشاچی برای برگزاری مسابقات محروم است و فامنین شهرستانی تنها با چندین سالن ورزشی غیراستاندار است.

 

شهرستان فامنین با جمعیتی بالغ بر 42هزار نفر که بنابراعلام وزارت کشوراز31استان یک شهرستان بعنوان شهرستان محروم انتخاب شده که از استان همدان شهرستان فامنین بدلیل کمبودهای موجود بعنوان محروم ترین شهرستان انتخاب شده است و عدم وجود یک سالن ورزشی استاندارد علیرغم وجود استعدادهای زیاد ناامیدی جوانان و نوجوانان را در بر داشته است و در بخش مرکزی یک سالن ورزشی درروستای اصله واقع شده است و بخش پیشخور شهرستان فامنین که سرشار از استعدادهای ناب هست درعطش یک سالن ورزشی به سر می برند.

 

قراگوزلو ادامه داد: در سال جاری 265 میلیون اعتبار استانی برای سالن 1500نفری فامنین پیش‌بینی‌شده و پروژه سالن 1500نفری فامنین علیرغم اینکه درسال1395کلنگ زنی شده است تنها15درصد پیشرفت فیزیکی دارد. و برای ساخت سالن 1500نفری بالای 2میلیارد هزینه مورد نیاز است وهمچنین پروژه باستانی فامنین که درسال1390کلنگ زنی شده است تنها45درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته از مسئولین استانی به زودی شاهد افتتاح این پروژه مهم در شهرستان باشیم.

 

وی اشاره به دیگر ظرفیت های ورزشی فامنین تصریح کرد: زمین چمن مجموعه ورزشی امام حسن مجتبی(ع) که یکی از ملزومات شهرستانی همچون فامنین که جوانان مستعد در فوتبال دارد چندسالی است که وضعیت مناسبی ندارد و خشک شده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین در پایان اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص تسریع در ساخت سالن 1500نفری از طریق مسئولین استان پیگیر جذب اعتبار این پروژه مهم است و قرار است انشاالله به‌زودی مقدمات ادامه ساخت سالن آغاز گردد.

انتهای پیام/