پاکسازی روستای شرا از زباله با مشارکت اهالی روستا

جامعه: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان خبر داد: در راستاي نهادينه كردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست و پاك نگه داشتن زمين، روستای شراء همدان که در مجاورت منطقه حفاظت شده شرا قرار دارد از زباله پاکسازی شد. به گزارش “فردای همدان”، بهاره نوری صفا گفت:  در این مراسم که با شعار با شعار […]

جامعه: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان خبر داد: در راستاي نهادينه كردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست و پاك نگه داشتن زمين، روستای شراء همدان که در مجاورت منطقه حفاظت شده شرا قرار دارد از زباله پاکسازی شد.

به گزارش “فردای همدان”، بهاره نوری صفا گفت:  در این مراسم که با شعار با شعار ” نه به کیسه های  پلاستیکی ” برگزار شد، دهیاری و دانش آموزان این روستا حضور داشتند.

 

نوری صفا، اظهار کرد: در خلال این برنامه، آموزش های محیط زیستی به دانش آموزان در رابطه با کاهش تولید زباله، راهکارهای پاک بودن زمین از آلودگی ها و دیگر مسائل مرتبط با محیط زیست ارائه شد.

 

وی افزود: حس مسئولیت پذیری قابل توجه مردم در برنامه های پاکسازی در سطح شهرستان همدان موجب اجرای این برنامه ها به نحو احسن شده است.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان خاطرنشان کرد: تداوم حفظ محیط زیست منوط به فرهنگ سازی و مشارکت و همکاری همه جانبه عموم مردم و مسئولین است.

انتهای پیام/