رونق پایتخت گردشگری آسیا نیازمند معرفی جاذبه های گردشگری

نماینده  مردم همدان در مجلس با اشاره به میزبانی همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در ۲۰۱۸، بهره‌گیری مطلوب از این امر را نیازمند معرفی جاذبه‌های گردشگری آن برای مخاطب داخلی و خارجی دانست. به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته در رابطه با وضعیت صنعت گردشگری استان همدان، گفت: جا دارد جاذبه‌های منحصر به فرد همدان با […]

نماینده  مردم همدان در مجلس با اشاره به میزبانی همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در ۲۰۱۸، بهره‌گیری مطلوب از این امر را نیازمند معرفی جاذبه‌های گردشگری آن برای مخاطب داخلی و خارجی دانست.

به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته در رابطه با وضعیت صنعت گردشگری استان همدان، گفت: جا دارد جاذبه‌های منحصر به فرد همدان با 7هزار سال قدمت و با انتخاب شدن به عنوان پایتخت گردشگری آسیا با برنامه‌ریزی تبلیغاتی به جهانیان معرفی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مطرح شدن همدان در سطوح داخلی و بین المللی می‌توان سبب رشد گردشگری در آن شد و شاخص اقتصادی این شهر را تقویت کرد، تصریح کرد: اگرچه روند توسعه زیرساخت‌های گردشگری همدان سیر صعودی دارد اما برای میزبانی به عنوان پایتخت گردشگری آسیا نیازمند همکاری همه‌جانبه تمام دستگاه‌های مرتبط است.

خجسته افزود: شبکه‌هاى برون مرزى جمهوری اسلامی ایران ازجمله جام‌جم و رسانه ملی می‌بایست جاذبه‌های گردشگری همدان  را معرفی کنند تا شاهد ورود گردشگران بین المللی به پایتخت گردشگری آسیا باشیم و این در  حالی است که صنعت توریسم می‌تواند تحولات اقتصادی در استان همدان را به نحو مطلوب شکل دهد.

وی با بیان اینکه همدان درسال 2018 میزبان اجلاس جهانی گردشگری است، گفت: برای توسعه صنعت گردشگری همدان، نیازمند نگاه ویژه به حوزه تبلیغات با همکاری کنسولگری‌های ایران در  خارج کشور هستیم.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یادآورشد: سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های ایران در کشورهای جهان برای بازتاب رویداد همدان ۲۰۱۸  می‌بایست فعال شوند تا اقتصاد گردشگری همدان جان بگیرد.

انتهای پیام/