برگزاری همایش‌ملی نقش مدیران مراکز دانش‌بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه اقتصاد: مدیر اجرایی اولین همایش ملی نقش مدیران مراکز دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: همایش ملی نقش مدیران مراکز دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی 27 تیرماه سال جاری با همکاری شرکت تجاری “بنام هونام”  و انجمن مدیران مراکز دانش بنیان در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد. معصومه مرادی در گفتگو با […]

گروه اقتصاد: مدیر اجرایی اولین همایش ملی نقش مدیران مراکز دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: همایش ملی نقش مدیران مراکز دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی 27 تیرماه سال جاری با همکاری شرکت تجاری “بنام هونام”  و انجمن مدیران مراکز دانش بنیان در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

معصومه مرادی در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه سال گذشته، سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده بود، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی دارای چهار رکن پایه‌ای از جمله فکر و ایده، منابع انسانی، پتانسیل های منطقه ای و دارای سرمایه است و هر فردی در جایگاه خود با کمک این چهار رکن در بخش خصوصی به عنوان بازوی اجرایی قدرتمند و پایداری بوده که در توسعه  اقتصادی کشور بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

 

مدیر اجرایی اولین همایش ملی نقش مدیران مراکز دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: مفهوم اقتصاد مقاومتی که مقاومت در مقابل نوسانات اقتصادی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می باشد، انعطاف پذیری و چابکی بخش تولید و صنعت را می طلبد تا به عنوان یک مجموعه فعال و دارای ایده بتواند در شرایط سخت روند عادی فعالیت خود را داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان مدیر بخش خصوصی عنوان اقتصاد مقاومتی را نه تنها شعار نمیدانم بلکه زیرساختی برای حمایت از تولید کالای ایرانی میدانم، بیان کرد: در کشور ما فرصت های بسیار زیادی برای افزایش میزان اشتغال زایی و کارآفرینی  وجود دارد که از جمله این فرصت ها میتوان به وجود شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و بازاریابی شبکه ای اشاره کرد.

 

مرادی ادامه داد: این مجموعه ها به عنوان مجموعه های کوچک و بدون سرمایه اولیه هنگفت و زیرساخت پیچیده،  قادر به جذب تعداد زیادی از افراد جامعه به اشتغال زایی و راه اندازی سیستم تعامل و همکاری تیمی در مناطق جغرافیایی مختلف می باشند که در نهایت با تشکیل مجموعه ای بزرگ می توانند در امر صادرات نیز نقش موفقی داشته باشند.
مدیر اجرایی اولین همایش ملی نقش مدیران مراکز دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مخاطبین این همایش به جز بخش دولتی که به عنوان حامیان معنوی می باشند، شرکت های تولیدی، صنایع، شرکت های دانش بنیان، مراکز خدماتی، بانک ها، صندوق ها و پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و کار آفرینان برتر کشوری و حوزه های متولی در ایجاد کسب و کار و اشتغال زایی هستند.

 

وی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار ریاست محترم ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ارکان اقتصاد مقاومتی و ارائه تصمیمات اخیر دولت در رابطه با حمایت از تولید کالای ایرانی و ارتباط بین تولید ملی با شرکت های دانش بنیان و تاثیر آن در اقتصاد مقاومتی کشور را برای میهمانان تبیین خواهد کرد.
رئیس هیات مدیره شرکت تجارت “بنام هونام “، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، خاطرنشان کرد:ایجاد یک رابطه سیستماتیک و زنجیره ای بین صاحبان صنایع و تولیدکنندگان کوچک و بزرگ و گروه های متخصص و کاربردی در ایجاد انگیزه و ارائه راهکارهای مفید و زود بازده از جمله اهداف است چراکه تاثیر زیادی در کاهش هزینه ها، تسریع در عملکرد تولید و حضور سرمایه گذاران در کشور را به همراه خواهد داشت که در نهایت منجر به رونق اقتصادی در سایه حمایت دولت خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:همایش ملی نقش مدیران مراکز دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی 27 تیرماه سال جاری با حضور مدیران و مسئولان تراز اول دولتی در حوزه های اشتغالزایی و  توسعه کسب و کار و تقدیر از مدیران و کار آفرینان به خصوص در حوزه دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و بازار یابی شبکه ای در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ شرکت کنندگان جهت ثبت نام میتوانند با دبیرخانه همایش از طریق شماره های 02188915407-
02188905796-02188915389 تماس حاصل نمایند.