همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مریانج برگزار می‌شود

ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: به مناسبت هفته جوان روز جمعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مریانج برگزار می شود. به گزارش “فردای همدان”،  سید امیر حسینی اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه و به مناسبت هفته جوان، همایش […]

ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: به مناسبت هفته جوان روز جمعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مریانج برگزار می شود.

به گزارش “فردای همدان”،  سید امیر حسینی اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه و به مناسبت هفته جوان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت 9 صبح روز جمعه 14 اردیبهشت از میدان ولایت مریانج آغاز می شود و در محل ورزشگاه 10 هزار نفری شهید حاجی بابایی به پایان می رسد.

 

وی افزود: این همایش به همراه برنامه‌های مفرح، اهداء جوایز نفیس از جمله جوایز نقدی، ده‌ها دستگاه دوچرخه و صدها جایزه نفیس و ارزنده دیگر است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این پیاده روی همگانی گفت: امیدواریم مردم مریانج، ورزشکاران و پرسنل ادارات و سازمانهای و نهادهای دولتی و خصوصی، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها با حضور گسترده خود و خانواده هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن بتوانند روزی بیاد ماندنی و پرافتخار برای شهر و استان خود رقم زنند.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن جامعه برگزار شد افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی است.

 

حسینی در پایان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان مریانج، هیئت ورزش‌های همگانی استان و مریانج، شهرداری و شورای شهر مریانج و سایر دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی نیز در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی مشارکت دارند.

انتهای پیام/