برگزاری جشنواره پویانمایی از 15 اردیبهشت به میزبانی همدان/ کاربرد بلوار ارم برای جوانان خواهد بود

جامعه: فرماندار همدان با بیان اینکه شهرداری به دنبال استفاده کامل از ظرفیت‌های بلوار ارم است، گفت: مکان‌هایی برای تله‌تئاتر، دوچرخه‌سواری و ورزش جوانان در این طرح دیده شده است. به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، علی تعالی ظهر امروز در کمیته ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان در استانداری، اظهار کرد: روز هشتم اردیبهشت ماه، نخستین […]

جامعه: فرماندار همدان با بیان اینکه شهرداری به دنبال استفاده کامل از ظرفیت‌های بلوار ارم است، گفت: مکان‌هایی برای تله‌تئاتر، دوچرخه‌سواری و ورزش جوانان در این طرح دیده شده است.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، علی تعالی ظهر امروز در کمیته ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان در استانداری، اظهار کرد: روز هشتم اردیبهشت ماه، نخستین روز از هفته جوان است که به مدت یک هفته برنامه‌هایی در حوزه جوانان به صورت نمادین برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه‌های هفته جوان به عهده اداره ورزش و جوانان استان است، گفت: جوانان در سه حوزه اصلی آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ورزش متمرکز هستند که باید بیشتر فعالیت‌ها در این حوزه‌ها باشد.

 

فرماندار همدان با تاکید به اینکه باید در این سه حوزه ارتباط مستمر، متمرکز و هم‌افزایی بیشتری باشد، افزود: در فرمانداری بیشتر به دنبال ظرفیت‌سازی و ایجاد بسترهای شور، نشاط و شادابی در جامعه هستیم.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقداماتی در این زمینه صورت  گرفته است، گفت: پیاده‌راه‌سازی بوعلی باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جوانان شده که بسیار حائز اهمیت است.

 

تعالی با اشاره به اینکه قبلاً جوانان تنها در بلوار ارم حضور یافته و به شور و نشاط می‌پرداختند که اکنون شاهد حضور آنها در پیاده‌راه بوعلی هستیم، افزود: اکنون فضای خوبی از میدان بوعلی تا میدان هگمتانه ایجاد شده که باید در برگزاری جشن های مختلف و افزایش شور، نشاط و شادابی بهره برد.

 

وی با اشاره به جشنواره پویانمایی صدا و سیمای مرکز استان بیشترین برنامه خود را در پیاده‌راه بوعلی برگزار می‌کند، گفت: شهرداری همدان در بلوار ارم طرح خوبی را در دستور کار دارد.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه این سازمان به دنبال پیاده‌راه‌سازی و استفاده کامل از ظرفیت‌های بلوار ارم است، افزود: مکان‌هایی برای تله‌تئاتر، دوچرخه‌سواری و ورزش جوانان در این طرح دیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته در استانداری جلسه‌ای در این رابطه برگزار شد، گفت: قرار است طرح بررسی شود که البته ظرفیت دیده شده برای جوانان در این مکان خوب و در نشاط و شادابی جامعه تاثیرگذار است.

 

تعالی با بیان اینکه بیشترین کاربرد بلوار ارم برای جوانان خواهد بود، افزود: ممکن است از لحاظ اعتبارات روی شهرداری فشار باشد اما اقدام بسیار خوبی خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه در گنجنامه نیز اتفاقات خوبی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در حال انجام است، گفت: جشنواره پویانمایی از 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان مطرح کشوری برنامه‌های مختلفی را در سطح شهر و بیشتر در مرکز همدان برگزار خواهند کرد، افزود: مردادماه امسال، همدان به عنوان پایتخت گردشگری میزبان کشورهای آسیایی خواهد بود که فرصت بسیار خوبی است که از ظرفیت جوانان و سمن‌ها استفاده کنیم.

 

وی با تاکید به اینکه در هفته جوانان هر کدام از سازمان‌ها چندین برنامه کیفی را برگزار کنند، گفت: هر سازمانی چندین برنامه را به صورت اساسی و باکیفیت برگزار کند چراکه هدف ارائه آمار نیست.

انتهای پیام/

خبرنگار: مهسا جعفری