حضور کاروان سلامت همدان در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب

جامعه: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان از حضور کاروان سلامت همدان در مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، سیلوانان صلح میرزایی اظهار کرد: در راستای نیل به اهداف جمعیت هلال احمر و به منظور تامین سلامت انسانها، این معاونت اقدام به اعزام کاروان سلامت در شهرستان زلزله زده سرپل […]

جامعه: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان از حضور کاروان سلامت همدان در مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سیلوانان صلح میرزایی اظهار کرد: در راستای نیل به اهداف جمعیت هلال احمر و به منظور تامین سلامت انسانها، این معاونت اقدام به اعزام کاروان سلامت در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب کرده و تعداد 14 نفر از پزشکان متخصص داوطلب در رشته های چشم، ریه ، مامایی، پوست، نفرولوژی، اطفال، کاردرمانی، روانشناختی، عمومی، به معاینه بیماران منطقه می پردازند.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه در این برنامه که در روزهای 30 و 31 فروردین ماه 97 برگزار شده است، افزود: پزشکان داوطلب با حضور در شهرستان سرپل ذهاب، از نزدیک با مشکلات جسمی و روحی آشنا شدند و به مداوای آنان پرداختند.

 

وی در ادامه گفت: همچنین اکیپ دارویی میز با حضور در مجاورت این مرکز داروهای مورد نیاز بیماران را تامین و تحویل آنها می دهند.

 

صلح میرزایی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه به صورت دوره ای تا پایان خردادماه در مناطق زلزله زده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/