«دلتنگی‌های نقاش خیابان روبرو» بر روی صحنه رفت

گروه فرهنگ و هنر: نمایش «دلتنگی‌های نقاش خیابان روبرو» کاری از گروه نمایشی یاس کبود در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفت.       به گزارش “فردای همدان”، مهدی روزبهانی که کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد؛ گفت: این نمایش به نویسندگی سعید حسین پور است و داستان زندگی دو هنرمند […]

گروه فرهنگ و هنر: نمایش «دلتنگی‌های نقاش خیابان روبرو» کاری از گروه نمایشی یاس کبود در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفت.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مهدی روزبهانی که کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد؛ گفت: این نمایش به نویسندگی سعید حسین پور است و داستان زندگی دو هنرمند نقاش را در دو مقطع زمانی متفاوت روایت می‌کند؛ یکی در زمان جنگ تحمیلی و دیگری در زمان حال، در این میان اتفاقاتی رخ می دهد که زندگی این دو نقاش به هم مرتبط می‌شود.

 

وی اظهار کرد: فروزان حسینی، زهیر کزازی، مهشید صارمی و سید مهرداد کاووسی به عنوان بازیگر و زهرا رستمی و صالح حیدری به عنوان بازی ساز در این نمایش ایفای نقش می کنند.

 

روزبهانی افزود: کار نورپردازی این نمایش را سمیه حیدری و عاطفه جعفری بر عهده دارند و رؤیا جاوید به عنوان منشی صحنه و متین یاری، صالح حیدری و زهرا رستمی دستیاران صحنه هستند.

 

این نمایش تا ١٣ مردادماه در دو سانس ساعت ١٧ و ١٨در مرکز آموزش هنر ملایر بر روی صحنه می‌رود.