دیوان محاسبات جبهه مقابل دستگاه‌ها نیست

اقتصاد: مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان با حضور در جلسه ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان همدان بر تعامل و همکاری مشترک دیوان محاسبات و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد. به گزارش “فردای همدان”، نیک خو گفت: دیوان محاسبات خود را جدا از سیستم و دستگاه هانمی داند. تفکر ما این است که در خدمت […]

اقتصاد: مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان با حضور در جلسه ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان همدان بر تعامل و همکاری مشترک دیوان محاسبات و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

به گزارش “فردای همدان”، نیک خو گفت: دیوان محاسبات خود را جدا از سیستم و دستگاه هانمی داند. تفکر ما این است که در خدمت دستگاه ها باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بنای دیوان محاسبات بر تعامل و یاری یکدیگر است که امیدواریم بتوانیم دست شما را در استان بگیریم تا بتوانیم استان را به اندازه پتانسیلش ارتقا دهیم.

 

مدیرکل دیوان محاسبات استان خاطر نشان کرد: ما باید با نگاهی به نقاط ضعف و قوت خودمان در سال ۹۶ بتوانیم در سال ۹۷ مشکلات را با گفتگو حل کنیم. دیوان‌ محاسبات به دنبال آن است که دست دستگاه ها را بگیرد و یاری دهد تا همگان بتوانیم به آن رسالتی که برای دستگاه ها تعریف شده است، برسیم.

 

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز تاکید کرد: هرگونه کالایی که شائبه خارجی داشته باشد را نمی پذیریم و اولویت ما حمایت از کالای تولید داخل استان و کشور است. در همین راستا ذیحسابان دستگاه های اجرایی را مکلف کرده ایم که هیچ گونه اسنادی را که شائبه خرید خارجی را دارد را نپذیرند.

 

محمودی خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی، وظیفه نظارتی ما بیشتر میشود و باید بیش از گذشته در اجرای قانون و در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و داخل استان قدم برداریم.

انتهای پیام/