خدمات ام.آر.آی در بیمارستان آتیه همدان شبانه‌روزی می‌شود

جامعه: رئیس بیمارستان آتیه همدان از تلاش براي شبانه روزی شدن خدمات MRI در بیمارستان آتیه همدان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، دکتر عبادالله فدایی‌اطهر  از راه‌اندازی دستگاه‌های پیشرفته برای کنترل بیماری‌های عفونی در بیمارستان آتیه خبر داد و افزود:‌ تعداد عفونت‌های ناشی از عوارض جراحی در بیمارستان آتیه به شدت تقلیل یافته است. […]

جامعه: رئیس بیمارستان آتیه همدان از تلاش براي شبانه روزی شدن خدمات MRI در بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، دکتر عبادالله فدایی‌اطهر  از راه‌اندازی دستگاه‌های پیشرفته برای کنترل بیماری‌های عفونی در بیمارستان آتیه خبر داد و افزود:‌ تعداد عفونت‌های ناشی از عوارض جراحی در بیمارستان آتیه به شدت تقلیل یافته است.

 

وی با تاکید به اینکه از سال گذشته تاکنون بیماری که به دلیل عفونت بیمارستانی فوت کند، گزارش نشده است، گفت: در اتاق عمل دستگاه‌های ضد عفونی سریع وسایل جراحی فعال است.

 

رئیس بیمارستان آتیه همدان با اشاره به اینکه وضعیت خوبی در کنترل عفونت بیمارستانی وجود دارد، افزود: بیمارستان آتیه همدان از لحاظ شرایط هتلینگ و هم از نظر تخصص‌ها، تجهیزات و امکانات شرایط بسیار خوبی دارد.

 

وی با بیان اینکه تقریباً تمام امکانات در این بیمارستان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: تجهیزات به کار گرفته شده جزو بهترین‌ها است و اگر بتوانیم بهره‌وری را بالا و خدمات مطلوب‌تری به بیماران ارائه دهیم، به اهداف نزدیک خواهیم شد.

 

فدایی‌اطهر با اشاره به اینکه دستگاه MRI جزو بهترین دستگاه‌ها و محدودیت وزن و حرکت ندارد و کیفیت عکس‌های آن بسیار خوب است، افزود: به دنبال افزایش خدمات دستگاه MRI و حتی شبانه‌روزی شدن آن هستیم.

 

وی تصریح کرد: در شرایط ایده‌آل می‌توان روزی ١٥٠ نفر را در این زمینه پذیرش کرد که با اطلاع‌رسانی بهتر به این میزان خواهیم رسید.

انتهای پیام/